Höpötetäänpäs taas välillä vauvoista. Kuten varmaan tiedätte niin mehän ollaan Kipin kanssa koko vuoden toivottu ja yritetty vauvaa. Tähän asti takana siis yksi heti alkuvaiheessa keskenmennyt raskaus viime talvena, muutoin ei ole tulosta tullut.

Mutta NYT, NYT TÄHÄN ON TULLUT MUUTOS!!!!

Tänä aamuna nimittäin tikuttelin ja testi näytti vahvaa plussaa!!! =)) <3

Tämä ei periaatteessa tullut yllätyksenä, sillä olin vahvasti sitä mieltä koko pääsiäisen, että jotain on nyt tapahtumassa. Menkkoja ei kuulunut, niitä odottelin jo torstaista asti ja tähän mennessä ne on tulleet korkeintaan päivän-pari viiveellä. Viikonloppu meni itkiessä, mielialat vaihteli niin paljon. Eniten silti mielessä pelko siitä, että olen väärässä ja me joudutaan taas pettymään. Vaikka silti joku osa mun päässä sanoi että kaikki on hyvin ja tällä kertaa tärppää! Ja niinhän siinä sitten kävi!

Me ollaan tietysti molemmat onnesta sekasin vaikka toisaalta ollaankin vielä aika hämmentyneitä eikä millään meinata uskoa mitä se testi aamulla näytti. Ehkä se tässä jossain vaiheessa iskostuu takaraivoon asti että mä todella olen RASKAANA!! :DD <3 Viimeistään varmaan parin viikon päästä kun on eka neuvola, eli 24.4.

Löysin eilen Libero-kerhon sivuilta raskausviikkolaskurin ja se näytti, että olis menossa rv 4+4. Tänään tietty päivä enemmän. Ja lasketun ajan se laski, 11.12.2012. Että jos kaikki nyt sitten todella menee hyvin, niin meille tulee jouluvauva! Ihanaa!! =) <3<3<3