...kauniimpaa kuin sinä. Sinun silmäsi aamullakin loistaa tähtinä.
 -Kaija Koo

Juu ruusunmarjakiisselin ohjeen sitten sain, kiitosta vain ;) Vielä vain marjat puuttuu... Uskaltaisikohan sitä mennä kysäisemään "naapurilta" huomenna että meinaako ne itte käyttää marjansa... Heikolta näyttää, siis että kai ne olis käyttäny jo jos meinaa käyttää..

Saksan kurssilla olin taas tänään, ihan kivaa oli :) Tuli opittua taas uutta :> Tästä se lähtee! ;D Ehkä sitten osaisin jotain jos ja kun menen käymään saksassa kahden vuoden sisällä. Päätin keväällä niin että menen saksaan viimeistään kahden vuoden päästä, koska siellä on halpaa viinaa Nauru Ja muutenkin olis nyt ihan kiva päästä näkemään millasta sielä on..

Jotta en nyt ihan vallan olis nukkisjuttuja unohtanu, niin väkersin tänään muutaman Lucky Bamboo stickin, eli onnenbambun ja pari vispilää. Bambuista tosin puuttuu vielä lehdet, pitää hakee kreppipaperit mummulasta viikonloppuna. Vispilöistä puuttuu musta väri, sillä tein ne sellasesta vihreestä muovipäällysteisestä rautalangasta Nauru Väriä niihin tulee toivottavasti huomenna, mutta jos ei niin sitten sunnuntaina.

Eli "ohjelmasta" poiketen päätinkin lähteä huomenna mummulaan muitten mukana. Siis iskän ja Merjan kanssa. Pojat lähtee myös. Mutta voin olla sielä vaan yhden yön, koska sunnuntaina on SataKissan järjestämä Lemmikkitapahtuma, johon myös meidän yhdistys osallistuu ja haluan mennä sinne töihin.
Mutta pääsen ainaki vähäks aikaa mummulaan, pitää käydä vintillä penkomassa mun tavarat, jotka sinne vietiin muuton yhteydessä. Mulla ei oikeestaan oo paljon mitään täälä, pari pientä pahvilaatikollista vaan ja neki sellasia, jotka tuli tänne vahingossa kun ne olis kuulunu mummulaan ja sieltä taas pari laatikkoo tänne. Jees.. Jotain vanhoja mummun kankaitakin ja isomummun vaatteita pengon kans, jos vaikka innostuis ompeleen ;) Pari ompeluideaa kyllä onkin jo mielessä mutta niistä vasta sitten jos kankaita löytyy :>

Muita tapahtumia, joihin haluaisin mennä, on ne Nukkismessut Seinäjoella, Hesassa ja Tampereella kädentaitomessut, Backstreet Boys'ien konsertti Hesassa ja Hunksien näytös Porissa. Jompikumpi noista taitaa jäädä, vaikka tosin kyllä mulla sitten rahaa olis jos töihin pääsen.. Bäkkäreitten liput maksais halvimmillaan, yläkatsomossa 46€, Hunksit äitin mukaan 50€.

Joko muuten oon muistanu mainita, että se Karkkumiitti on peruttu. Tai ainaki siirretty eteenpäin. Ellu, siis meidän linjanjohtaja, sano mulle sillon ku olin nyt viimeks Karkussa, että sitä ei varmaan pystytä järkkään kun kaikki viikonloput on varattu muille. Ansku tosin väittää kivenkovaan vastaan että hänelle sanottiin että sitä vaan siirretään.. Oli miten oli, mutta mä uskon että tältä vuodelta se melko varmasti jää..

Ei mulla varmaan muuta asiaa nyt oo... :) Hmmm... otsikkookaan en oo vielä keksiny, mikäköhän tähän nyt sopis Nauru Noo pistin nyt ton Kaija Koon laulunsanojen pätkän, kun se soi mulla juuri ja se on ihana biisi! <3

Ja väriä elämään piti saada myös ;)