Apuuuva. On se hurjaa ajatella että meitsille tulee "taas" yksi kymppi lisää ikää! Justhan mä vasta ripille pääsin! Ja sit mä täytin 18. En mä osaa ajatella itteeni parikymppisenä. Mä oon aina ollu vaan 1 + 1x.

Jotain juhlantynkää olis sit huomenna, vaikka oikee päivä onkin vasta maanantai. Mutta parempi pitää viikonloppuna kun pääsee vieraat paremmin paikalle. Oon kutsunu mummut ja pappan, iskän, Merjan, äitin, Timon ja Kipin porukat meille kaffeelle. Ja kummitukset mutta ne ei pääse tuleen. Ja Tiinan sit illalla rääppiäisiin. :D
Tällä ilmalla ei tarjoiluja huvita hirveesti vääntää, mutta yritän nyt kuitenki saada jonkunnäkösen mansikkakakun aikaseks vielä tänään. Pullapitko ostettiin kaupasta sekä keksipaketti, kyl sitä siinä jo on  Tiikerikakkuakin ensin ajattelin, mutta oon melko varma että se jää tekemättä näillä helteillä. Kämppä muistuttaa jo ihan tarpeeks muutenkin saunaa, ilman että pitäis vielä monta tuntia uunia päällä.

 

Me muuten päätettiin että Pilvi jää nyt sitte meille. Se menee ens keskiviikkona leikattavaks ja sillon tehdään sit luovarit että se on meidän. Seuraavalla viikolla on vielä sirutus, yhdistyksen piikkiin tottakai molemmat. On se vaan niin ihana katti!!