Jäipä sitte tältä päivältä porkkanakakut tekemättä, kun mamma ei ehtinykään mennä kauppaan samalla reissulla kun kävi asioilla ja haki ruokaa. Ei olis muuten hakenu, mut kun Heka vinku taas kerran mummulta rahaa ja meni niillä syömään, niin äiti haki sit mulle ja Samillekki ruokaa.. Ja siis mää en menny kanskaan kauppaan ku lähdinki koirien kans lenkille sillon ku se välittäjä tuli.. Kierrettiin tunnin lenkki =) Melko reipas sellanen, sillä meinas alkaa sataan ja onneks sit alkokin vasta loppumetreillä, ettei paljoo kastuttu Hymy

Mutta niin, sain mä sentään jotain tänään aikaan. Tein kauralastuja Kieli ulkona Ohjeen oon joskus ottanut Emerald citystä :) Tattista vaan, on kyllä hyviä! :P Lisää leipomuksia sitten huomenna ja loppuviikosta, koska mamma menee käymään kaupassa vasta hierontansa jälkeen, eli tulee kotiin joskus seittemän jälkeen.. Huomenna teen sitten sen porkkanapiiraan, loppuviikosta eli varmaankin torstaina teen muuttoporukalle kaffeetauolle valkosuklaakakun, jonka ohjeen otin blogista mutta jonka nimeä en juuri nyt muista Yllättynyt Haen sen linkin kyllä kohta :)

Eipä nyt tällä kertaa varmaan taas muuta, kirjottelen sitte huomenna taas jos ja kun oon tehny sen piiraan ;P Tavaroiden pakkaus on aika hyvällä mallilla :) Loppu alkaa häämöttää jo Kieli ulkona Äitee ja Timo suunnitteli että su-ma yö olis sit eka yö uudessa talossa. Mulle talossa, niille ehkä kodissa..

Nyt kattoon Lemmen viemää! :>