Oikea horoskooppisi: rapu

OINAS
[x] Olen äkkipikainen
[x] Sanon mitä ajattelen, en ajattele mitä sanon
[] Suojelen läheisiäni kaikin keinoin
[x] Olen itsepäinen
[x] Unohdan välillä ajatella muita ihmisiä
[] Minua ei saa määräillä
[x] Vaadin vapautta ja tilaa ympärilleni
[x] Hätiköin usein
[x] Olen itsenäinen
7

HÄRKÄ

[x] Olen maanläheinen
[] En kiirehdi päätöksissäni
[] Olen pihi
[x] Rakastan syömistä
[x] Tulen helposti mustasukkaiseksi
[/] Pidän pääni joka asiassa
[x] Olen hidas
[/] Pelkään petetyksi tulemista yli kaiken
5

KAKSOSET
[] En ole kauaa paikallani
[] Olen piikittelevä
[] Vaihdan mielipiteitäni usein
[/] Olen sosiaalinen
[/] Keksin aina jotain negatiivista sanomista
[] Flirttailen paljon
[] Olen älykäs
[] En osaa aina ottaa vastuuta asioista
[] Olen pinnallinen
2

RAPU
[x] Turvallisuus on tärkeää
[x] Olen hyvin tunteellinen
[x] Mielialani vailahtelee usein
[?] Loukkaannun helposti (kummalla tapaa? Päättämätön)
[x] Olen kiltti
[] Suhtaudun kaikkeen varauksella
[/] En halua kenellekään pahaa
[x] Vaivun helposti itsesääliin
[x] Olen luotettava ystävä

LEIJONA
[] katselen muita ilkeällä ilmeellä
[x] Vaikutan usein omahyväiseltä
[/] Mutta oikeasti olen mukava
[] Olen kunnianhimoinen
[/] Minulla on selvät päämäärät
[] Olen taipuvainen narsismiin
[/] Tuskastun, jos minulla ei ole mitään tehtävää
[] Haluan kuuluisaksi
[] saan helposti uusia kavereita

NEITSYT
[/] Huolehdin välillä liikaa asioista
[] Olen perfektionisti
[] Pidän itseni hyvässä kunnossa
[x] Tykkään auttamisesta
[x] Olen herkkä
[x] Arvostan älykkyyttä
[x] Pidän siisteydestä
[/] Teen tehtäväni tunnollisesti
5

VAAKA
[/] Sopeudun helposti eri tilanteisiin
[/] Olen huono tekemään päätöksiä
[] Minuun on helppo ihastua
[/] Innostun välillä määräilemään
[] Olen sovittelija
[/] Huolehdin joskus muista niin, että unohdan omat tarpeeni
[/] En ole oma-aloitteinen
[x] Olen huomaavainen ystävä
[x] Osaan olla myös ***tumainen

SKORPIONI
[] Mietin paljon elämää suurempia asioita
[/] Teen usein kärpäsestä härkäsen
[x] Inhoan pinnallisuutta
[/] Olen epäileväinen
[/] Haluan uudistaa asioita
[/] Olen kostonhimoinen
[] Päätäni ei hevin käännetä
[] Osaan olla hyvin ilkeä
3

JOUSIMIES
[x] Rakastan matkustelua
[x] Olen valmis tekemään paljon töitä tulevaisuuteni eteen
[/] Haluan seikkailla
[/] Olen suora ja rehellinen
[x] Innostun joskus liikaa
[] Olen fanaattinen
[/] Välillä olen vähän itsekäs
[/] Luotan itseeni
5

KAURIS
[/] Olen ahkera
[] Inhoan laiskottelua
[x] Olen vastuuntuntoinen
[x] Kärsin välillä stressistä
[] Teen joskus töitä yli rajojeni
[x] Tahdon tehdä kaiken mahdollisimman hyvin
[x] Minulla on paljon rutiineja
[] Olen parhaimmillani aamuisin
[] Olen hyvä organisoimaan asioita

VESIMIES
[x] Olen muiden mielestä aika outo
[x] Tykkään mietiskellä
[x] Leijun omissa maailmoissani
[/] Olen ennakkoluuloton
[/] Tahdon uudistaa asioita
[x] len vähän yksinäinen
[/] Saan paljon hyviä ideoita
[/] Vaadin vapautta
[x] Kaipaan turvaa ja kannustusta
7

KALAT
[x] Olen herkkä
[] Rakastan muiden auttamista
[x] Olen romantikko
[/] Ajattelen enemmän muita kuin itseäni
[] En osaa tehdä päätöksiä
[x] Olen sympaattinen
[x] Vaivun joskus itsesääliin
[x]Tahdon pelastaa maailman

Testin horoskooppisi: vesimies tai oinas