Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
Ei juuri lainkaan, sillä rakastuin äkkirysäyksellä ja siitä se seurustelu sitten lähti...

Kuka pyysi ketä ulos?
Minä pyysin häntä mummulaan. (:DD)

Kuinka vanhoja olette?
Täysi-ikäisiä, minä kuitenkin nuorempi kuin hän.

Kumman sisaruksia näette enemmän?
Mun.

Onko teillä yhteisiä lapsia?
Ei.

Entä lemmikkejä?
Ei niitäkään.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
Kriisitilanne.

Kävittekö samaa koulua?
Emme.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Emme.

Kumpi on älykkäämpi?
Hmm.. hän.

Kumpi on herkempi?
Hän on herkempi mutta itsekin olen tietyissä asioissa aika herkkä.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
Ne muutamat kerrat kävimme Hesburgerissa.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Hänelle minun kotikaupunkini :D

Kummalla on hullummat eksät?
Kummallakaan ei ollut exiä silloin. 

Kummalla on pahempi temperamentti?
Mulla tietysti :D

Kumpi laittaa ruuan?
Vuoroin vieraissa. Tai no useimmiten kyllä hän.

Kumpi on sosiaalisempi?
Hän.

Kumpi on siisteysintoilija?
Hän.

Kumpi on itsepäisempi?
Veikkaisin minua.

Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Minä tietysti läskeineni.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Heidän perheensä mökillä. ..mutta siis olimme kahden..

Kummalla on suurempi perhe?
Minulla.

Saatko usein kukkia?
Sain.

Kumpi on mustasukkaisempi?
MINÄ.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
N. pari viikkoa.

Kumpi syö enemmän?
Minulle ruoka maistuu kiitettävän hyvin.

Kumpi pesee pyykit?
Molemmat omansa....

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
Minä.

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
Eipä ollu korttia silloin kummallakaan..

 

Oli vähän tylsää ja näin tälläsen haasteen jonkun blogissa niin tunsin pakottavaa tarvetta tehdä Nauru 
Joo, tein tän siis ekasta suhteestani, eli Santusta. Saatampa tehdä vielä "uudesta" Santeristakin.