Jaaha, taas on kotona tapahtunu vaikka mitä paskaa. Oon todella nyt sitä mieltä että haluan veke' täältä ja äkkiä! Riidellään taas vaan koko ajan ja kaikki on huonolla tuulella. Todella toivon että saisin oman kämpän, vaikka tuskin niin tuleekaan tapahtuun ennen syksyä Otsan rypistys Noh, sillon viimestään sitte. Mutta en jaksa odottaa sitä! Joo, nyt alkaa kuulostaa toistolta joten vaihdan aihetta..

Kävin perjantaina taas pitkästä aikaa Tertulla. Siis se on mielenterveysjuttuihin erikoistunu terveydenhoitaja. Öö, psykologi? Noh kumminki.. Alko oleen niin ahdistava olo kaikkien Santerijuttujen ja koulujuttujen ja muitten takia että oli pakko varata aika sille. Selvensi kyllä taas ajatuksia hiukkasen : ) Kerroin sille kaiken mitä täs nyt on taas tapahtunu: Santtu, äiti&Timo, muutto Poriin, koulussa "kaikkee pientä jäynää".. Ja näitten kaikkien takia on ressi ja en saa nukuttua kunnolla. Terttu oli samaa mieltä ku se joku tantta sillon Tampereella kun kävin pari kertaa (en kyll muista lukeeko siitä täällä..) että oon masentunu ja pahasti ja se sano että mun pitää ens viikolla mennä käymään kouluterkalla että se antaa mulle uni- ja masennuslääkkeitä. Jes! Jospa sitte saisin nukuttua paremmin ja elämäni kondikseen! Vaikka äitee sanoo että ei ne pillerit mitään ratkase ja että niihin jää koukkuun. Mutta en usko että jään. Kuvittelen, että käytän niitä ehkä pari viikkoo ja sitte lopettaisin, ku niitten vaikutus varmaan kestää sen jälkeen melko pitkään..

Btw, ton Tertun jälkeen kävin arvauskeskuksen neuvonnassa ja varasin ittelleni ajan johonki sokerirasituksen pitempään testiin. Kävin siinä jo joskus vuos sitten ja kun tuloksissa ei näkyny mitään, porilainen lääkäri sano että pitäs mennä uusiks.. Että näin kauan on sitte kestäny saada aikaseks.. No mutta parempi kai myöhään kun ei milloinkaan. Taas kauhulla odotan sitä kun ei saa syödä 12 tuntiin eikä käydä vessassa 04 jälkeen, jos testi on 8. Ja mulla on.. Kiva herätä keskellä yötä ja sitte taas 3½ tunnin päästä Päättämätön Mutta ei voi mitään. Haluan varmuuden että onko mulla mitään sairautta, vai miks juoksen vessassa koko ajan ja juon iha hirveesti ja mielialat heittelee miten sattuu. < diabeteksen diaknoosi Otsan rypistys

 

Tänään oon taas siivoillu vähäsen. Taisinko kirjottaa tänne joskus että siivosin kirjahyllystäni suurimman osan kirjoista pois.. ? Noo, kumminkin, tänään sitte pistin ne vasta pahvilaatikoihin ja vein autotalliin. (Seuraavaa en kehtaa ees myöntää! Nolostunut) Samalla heittelin sitte barbit sängynaluslaatikosta laatikoihin ja autotalliin. Lehtiä tuli myös laatikollinen, samoin vaatteita. Hienoo ku muuttoon on viä ainaki 4kk ja mä jo siivoon tavaroita pois! Nauru Eikä sekään nyt enää niin kiveen hakattua oo...

Jes, ens viikonloppuna pääsen Tampereelle Hevoset 09- messuille! Noora, mun bestis, tulee kaiketi sinne mun kans :> Ne kestää koko viikonlopun, mutta mennään vasta sunnuntaina, ku pääsen sitte Tampereelta helpommin sunnuntai ehtoosti junalla Karkkuun :) Ja serkut tulee meille lauantaina.. Siitä ny en oo niin kovin innoissani.. Mutta onneks eivät jää yöks sentään! Cool Mutta se kiva siinä on, että pääsen taas leipoon huomenna. Äiti sano leipovansa niille Saminpäiväkakun viikolla, joten mä tarjouduin tekeen sen jo huomenna ettei sen tarvii :)

Huomenna varmaan palaan taas takas astialle, nyt meen kattoo lopun Pasilasta ja sitte nukkuu. Hyviä öitä! Hymy