Lääkkeitä tosiaan vähennettiin viikko sitten kahdesta yhteen per päivä ja nyt olisi pitänyt aloittaa uusi lääke. Rahatilanne sen verran heikko etten ole vielä saanut ostettua niitä. Mutta nyt alkaa taas näköjään huomaamaan sen, ettei Seromex vaikuta niin kuin pitäisi. Tai siis kun on liian pieni annostus niin mieliala laskee poikkeuksellisen paljon ja tänään onkin sitten oikein erityisen huono päivä. Ei kiinnostaisi yhtään mikään. Kämppää pitäisi siivota, tiskivuori pitäisi tuhota ja pyykkejä sun muuta roinaa ja roskia on lattioilla paljon enemmän kuin tarvitsisi olla ja enemmän kuin normaalisti.
Unilääkkeitteni vaikutusta olen myös alkanut epäilemään, tai en tiedä mistä se johtuu mutta nämä muutama viikkoa kun ollaan seurusteltu Kipin kanssa niin olen nähnyt ihan ihme unia joka yö. En muista niistä puoliakaan, mutta aamuisin on aina ihan epätodellinen olo ja tuntuu, kuin ne kaikki unet olisi tapahtuneet oikeasti. Torstai tai perjantaiaamuna kun herättiin, mun oli pakko kysyä Kipiltä että oonko mä taas nähny unta vai ootko sä tosissaan lähettäny mulle viestin että "sä oot toisinaan aika rasittava tieks" ? Lauantaiyönä näin unta, että Kipi pyysi aamupalaks appelsiineja. Oltiin menty kauppaan sit ostaan niitä mutta kun oltiin tultu takas mun luo, olin vaan todennu että hups, appelsiinit unohtu ja sit Kipi alko vaahtoon että hänen on pakko saada huomenna aamupalaks appelsiineja ku tekee mieli ja hän tarttee niitä. Viime yönä näin unta että Kipi oli menossa treffeille jonkun toisen neitosen kanssa. Että joo.... :D

Sossu käski mun hakee sairauspäivärahaa sairasloma-ajaltani, joka nyt sitte kesti tähän mennessä vaan kaks viikkoo kun unohdin viimeks Nupolla käydessäni pyytää lääkäriltä lisää. No minähän tein työtä käskettyä ja tänään tuli postissa Kelasta kirje. Kannattipa odottaa tuotakin summaa useempi viikko!  Sieltä pamahti tilille 9,84€ miinus verot eli 7,88€. Hahhah!  Kuulemma olen oikeutettu saamaan sairauspäivärahaa vaan yhdeltä arkipäivältä.  Ja toi summa auttokin oikein ratkasevasti tässä ääreispersaukisessa tilanteessa :-----D

Jos tänään olisi pitänyt alkaa tehdä mummun synttärikakkuja, voisin sanoa itseni irti koko touhusta. Ja nyt tuntuu siltä etten jaksaisi tehdä niitä ollenkaan, mutta pakko kun on kakkumestariksi lupautunut ja kai tämä tästä taas suttaantuu loppuviikkoa kohden..... :) Täytteiden tarvikelistan kirjoitin mummulle torstaina kun vanhukset tuli Saminpäiväkahville äitin työ. Koristeita pitäisi alkaa miettiä mutta jotenkaan ei huvittaisi yhtään. Kai niitä sitten kiireellä perjantai-iltana väkerrän ja menetän hermoni kun ruusuista ei tule mitään. Liljat ei kuulemma mummulle käy, kun niitä ei kukkakimpuissakaan ole ja pitäisi olla teemaan sopivat koristeet. Ruusuja on saatava kun niitä ja gerberoita kukkakimpuissakin on. Ja gerberamuottia minulla ei vielä ole.

Kai sitä tarvitsis nostaa pyrstö sohvasta ja laittaa vaatteet päälle. On kello sentään puoli kolme. Neljältä kun murunen pääsee töistä, me mennään Marian kanssa vähän shoppaileen sen tulevalle koiralle tarvikkeita :)

 

----
Viikonloppuna nauratti mm. seuraava Lidlin maitopurkin kyljestä luettu teksti: Maidon alkuperämaa Suomi. Tuotettu ja valmistettu Ruotsissa. HÄH?!???