.....ehei, vaan meillä se alkaa tappelemalla. Jälleen kerran. Saman tien kun nousin puolen tuntia sitten sängystä, kävin vessassa ja sattumalta kuljin eteisen ohi, jossa Henkka laitto koiria kuntoon. Oli siis lähdössä kävelylle niiden kans. No minä sitte huomautin Henkalle että pistää Hipalle pannan eikä valjaita, koska mä oon huomannu että Hippa tykkää liikkua paremmin pannalla ku valjailla. Oon huomauttanu aiemminkin...... No, ei siinä mitään, Henkka kiltisti alko vaihtaa pantaa kaulaan. Huomasin, että olipas panta kireellä että ei sitä niin voi pitää tai raukkaparka kuristuu. Hippa siis. No jotain Henkka alko marisee että se on ennenki ollu niin että ei sitä saa löysemmälle, niin sitte ylläripylläri Timo pisti taas nokkansa väliin ja alko jotain valittaan keittiöstä! Asia ei sille kuulunu millään lailla ja se ei ees ollu nähny koko tilannetta, vaan teki keittiössä ruokaa. Me ei edes Henkan kans riidelty, sillä nyt vaan sattu ääni muuttuu hiukan kärsimättömäks, mutta meillä ei todellakaan ollu riitaa!! No Timo sitte valitti mulle että pitäs taas vaihtaa hiukan äänensävyä ja jotain blaa blaa blaa, en jaksanu ees kuunnella! Ja ku sanoin että eipä näköjään taida täs persees kukaan muu välittää koirista ku minä jos tollasestaki asiasta (Hipan pannasta) täytyy sanoo ja siitä saa vielä riidan aikaseks! Niin tämä taas laukas että "no sun pitää sitte itte alkaa hoitaa koirias jos ei kerran mikään suju" Joo en jaksa kuunnella enää sitä!

No, ilosempi asia väliin: Pääsen ens viikonloppuna sinne SEY:n yhdistyspäivään, kun ilmottautuneet ei pääse :) Meen siis Tiian ja Tettin kans :) Ja äsken soitin iskälle niin iskä lupas mulle vähä rahaakin sinne. Matkakulut kyllä korvataan, mutta vasta jälkeenpäin ja syödäkin ehkä pitäis =) Eli luulisin että sieltä jotain neljäkymppiä tulee :)

Syyslomalla Porin kaupungin vapaa-aikatoimi tai mikälie, järjestää matkan Fazerin tehtaille 22.10. Ilmotin mukaan mut ja pojat. Leenalle siitä sanoin niin se yrittää järjestää sillain että mulla ei oo sinä päivänä töitä =) Matkan hinta 5€ per naama, eli ei tuu kalliiks. Ruuat sitte päälle tietysti.. Samalla reissulla mennään myös Jumboon (vai mikäsenyoli) shoppaileen, saa nähä onko laivamatkan jälkeen rahaa ostaa sieltä mitään..

On jääny ny parin päivän tapahtumat informeeraamatta, mutta sitä en ehdi tehdä nytkään kun lähetään Parkanoon Henkan kummeille ja takas tulles poiketaan vielä Kankaanpäässä Kirstillä, sillä meidän naapurilla... :)