Hohhoh. Tää on taas niitä päiviä kun tekis mieli kirjottaa, mutta ei sanaakaan saa paperille. Tai no, tässä tapauksessa ruutuun.

Huomenna kouluhaastattelut Eurajoella. Siellä pitäs olla jo klo 8.30 ja haastattelu kestää parisen tuntia. Ens viikolla saa päätöksen valinnasta... Sinne pitää ottaa mukaan lyhyt esittely itestään ja suunnitelmistaan. Alle A4 kokosta stooria kirjotin KOLME tuntia. Tosiaan ei oikeen suju tänään tää juttu... Mut jännittää! :DD

Olin perjantaina vähän viihteellä vaihteeks. Tarkotuksena oli pysyä koko ilta 92 Clubissa laulamassa, mutta toisin kävi ;D Hannalla oli vähän "mieshuolia" ja sit se halus lähtee kattoo DU:hun että onko se "sen" mies siellä... Ei ne siis ole pari.. No minä lähdin tietysti mukaan, en ollu ku kerran aiemmin käyny siellä :) Parikin mukavaa jätkää siellä tapasin, mutta valitsin niistä sit tietty vaan toisen. (Jälkeenpäin ajateltuna ehkäpä väärän, mutta noh..) Lähdettiin valomerkin jälkeen Hannan kans pois sieltä ja molemmat odotteli "jätkiään" mutta eipä näkyny.. Hannan mies oli lähteny toisen naisen matkaan, nähtiin ne syömässä.... Mun jätkäni oli lähteny Savaksen (sen mun entisen työkaverin) ja jonkun toisen kaverinsa kans Savaksen luo. Käveltiin DU:sta Ysikakkoselle, koska Hannan auto oli siellä ja mun pyörä. Mun oli tarkotus kans lähtee kotiin, mutta kun päästiin sinne niin Pate, tää mun jätkä, soitti mulle ja pyysi mua sinne Savakselle. No jätin sit pyörän viel sinne Ysikakkosen eteen ja lähdin käveleen Savakselle. Ja siis kello oli jotain yli neljä kun pääsin sinne. Puol seittemään asti oltiin siellä, mut sit kun Paten se toinen kaveri ilmotti lähtevänsä kotiin, niin Pate halus lähtee sen perään. Sanoin sitte että mä en ainakaa oo lähdös yhtään mihinkään enää että meen kotiin sit jos johonki lähetään. No, Pate tuli mun kans sit taksilla mun luo. Ei nukuttu sinä yönä minuuttiakaan, mikä oli sen puolesta aika huono veto, koska mulla oli "herätys" puol 9. Klo 10 piti olla autossa matkalla Espooseen Timon siskon pojan rippijuhliin...  Jjuu... Pate lähti sit taksilla vähän ennen puolta kymmentä sinne kaverilleen ja mä aloin tietenki valmistautuu juhliin lähtöön. Oli aika mielenkiintonen olo, päätä särki väsymyksestä ihan sairaasti. Matkat Espooseen ja takas nukuin koko ajan, mutta se välissä vietetty juhlissa oloaika oli kans aika mielenkiintonen.. Tietty vähän piristy sit kun sai kunnollista ruokaa ja vielä enemmän sit kun sai kahvia, mutta ei se silti oikeesti auttanu juurikaan...

Eilisaamun jälkeen en oo Patesta kuullu mitään, sillä on kyllä puhelin rikki sillai ettei siihen saa yhteyttä... Tai no eilen oli ja tänään iltapäivään asti, illalla kun koitin soittaa niin hälyytti. Mutta eipä vastannu, eli aika selvä viesti sit kai... Sen kaverille kyllä eilen tekstasin että missä Pate menee ja sillain, mut ei sekään oikeen tienny. Tai sit vaan sano niin, en tiiä... Mut toisaalta ihan sama... Ei varmaan ensimmäiseks yhdenyön jutuks jääny =) Tai no onhan mulla jo Rikun kans ollu periaattees pelkkiä yhden yön juttuja.. vaikka on kyl tapahtunu vallanki päiväl mut samapa tuo :DD

Sellasta... Kylläpä tätä juttua sit tuliki muutama rivi ylimäärästä... Nyt vois päivitellä facebookin ja sit mennä nukkuun, huomenna herätys klo 6.30 ja se voi olla aika mielenkiintonen kokemus kans ku yks kokonaan nukkumaton yö takana muitten valvottujen lisäks ja vieläpä pitkältä aikaväliltä. Viime yönä menin kyl jo nukkuun ennen puolta yötä, mut Tiina soitti mulle varttia vaille neljä ihan ilosena ku oli baarista kävelemäs että missä oon ja mitä teen :DD Olin aika onnellinen... Sit heräsin joskus varttia vaille 12 ja suht pirteenä. Tuli mukavat 12 tunnin yöunet, tosin välissä se vartin herätys...

Täytyypä tarkistaa aiemmista postauksista, kerroinko jo että Touko on kuollu...?

*edit*

Enpä oo kirjottanu. Niin, en mä nyt muista oliko se tiistai vai keskiviikko, kun Henkka kävi tässä päivällä ja sit katto tonne poikien terraan ja kysy että "onko toi kuollu?!" Minä sängynpohjalta unisena vastasin että no ei tietenkään oo, ehkä se vaan näyttää siltä. No Henkka jätti asian siihen ja sit ku puolentoista tunnin päästä nousin ja menin kattoo gerbuja, niin näin, että ihan oikeesti se Touko siellä makas kuolleena   Mikä lie tullu, mitään puremajälkiä tai muitakaan jälkiä ei ollu, että kai se sit joku sydänkohtaus oli. Mistään myrkytyksestäkään ei voi olla kyse, pesen aina kaikki salaatit ja kurkut ja muut mitä niille annan ja tarkistan tarkkaan ettei niissä oo mitään. Salaatitkin sitä paitsi nyt pari viikkoo annettu omasta kasvimaasta eikä niissä todellakaan oo mitään aineita.
Aapi, toi pienempi ja nuorempi, oli kyllä selvästi tallonu siitä jo pariin kertaan päältä, kun Touko oli silleen ihan lysyssä ja turkki vähän pöhöllään. Henkka sen sieltä sit nosti pois, pisti pussiin ja roskiin. Olis kyllä tehny mieli haudata se, mut aattelin sit että sen kumminki kaivaa joku elukka ylös, että ei sitä kannata haudata. Pahalta se kyllä tuntuu vaan roskiinkin pistää :(
Nyt ei ole sit Roosalla enää miestä eikä Aapilla ja Allilla isää :( Ja just kun mä mietin, että tässä kuukauden sisään vois uusia poikasia alkaa suunnitteleen. Nyt täytyy sit hankkia Roosalle uus miekkonen  Ei siinä mitään, mut Aapilla tulee ainakin oleen tosi yksinäistä kun isäukko kuoli :( Ellen sit uutta kaveria sille hanki, mut oma tutustuttaminen niissäki taas on ja jos ne ei sovikaan yhteen :/
Kuinka vanhana muuten gerbiilinaaraan saa astuttaa? Tai kai sen tiedon jostain googlestakin saisi, mutta en jaksa ettiä :D Jos joku viisaampi tietäis :))