VAROITUS: KIROSANOISTA SENSUROIMATON TEKSTI.

Johan sitä rauhaa kesti melkein 24 tuntia. Mutta hyvä että tuli tuokin raja taas rikottua. Jälleen kerran Timo vs. Tintti. Katoin BB:tä ja välillä kävin hakemassa iltapalani, muut oli syöny jo. Tänään oli BB:ssä aika jännät paikat enkä halunnu missata sekunttiakaan, joten siksi hain iltapalan telkkarin ääreen, eli Timon ja äiteen makkariin. Niko sano saman tien että ei täälä saa syödä ja vastasin että minähän syön missä tahdon, niin sitte se kysy että kysyiks luvan ja vastasin että en tartte siihen lupaa. No sitte tuli kärppänä paikalle Timo, ja alko huutaa mulle siitä että eilen on imuroitu että minäkö muruset siivoon. Sanoin että en oo enää viis vuotias joten osaan syödä leipäni murustelematta. Joo kuulemma en osaa. Että pitää mennä keittiöön syömään, se on sitä varten että siellä syödään.
Jätin sitte iltapalani teeveetason reunalle enkä syöny sitä. Timo siihen jäi vielä jotain mussuttaan mutta suljin siltä korvani ja tuijotin vaan tiukasti telkkaria. En kyllä sillon kuullu juurikaan telkkaristakaan mitään. Niko sieltä taas sängyltä - minä siis istuin lattialla - että noni Tiina mees ny sit, mees ny sit. Vastasin sille vähän tiukkaan sävyyn että no en mä sitte syö niitä vielä, niin eikö Timo taas marssinu paikalle ja sano: Sun ei tartte Nikolle kiukutella, jos jotain on asiaa ni sano mulle, mä sulle tosta asiasta sanoin eikä Niko. Mulle voit huutaa ni huudetaa sit kilpaa.  .... En vastannu vieläkään mitään, tuijotin vaan tiukasti ruutua.

Että mua sitte vituttaa toi ihminen!!! Oikeesti, voi VITTU MÄ SANON!!! Mä niiiin toivoisin, että löytyis pian joku kämppä että pääsisin muuttaa pois täältä helvetistä!! Voi vaikuttaa siltä että tää on vaan jotain pientä napinaa, mutta ei todellakaan ole! Ei oo todellakaan kiva asua täälä, kun toi yks vaan huutaa koko ajan ja sitte on kaikki muutki pahalla päällä! Se vaikuttaa tähän päivään, se vaikuttaa huomiseen. Se vaikuttaa huomenna mun työntekoon ja mielialaan töissä. Se vaikuttaa myös siihen, että mietin aina kahteen kertaan palaanko töitten jälkeen kotiin vai enkö. Mutta ainaki tähän asti oon palannu, koska ei oo muutakaan paikkaa.

Mä en vittu enää jaksa tätä! Mulla menee niin hermot tohon vitun kusipäähän!! En oikeesti tajua, miten pojatkaan kestää tätä! Tosin Timo ei niille huuda läheskään näin paljoo ku mulle, vois verrata että ei ollenkaan. Mutta kyllä sillon ku huutaa niin kyllä pojatki huutaa takas. Mutta siis niin, eikö niille tuu muka ikinä pinna täyteen?!