Eipä ehtiny tänään ruusunmarjapuskille asti. No mutta saan niitä tiistaina, kun pojilla on taksvärkki koulusta ja ne menee tekeen sen mummulaan, niin tuo sitte mulle niitä marjoja sillon :) Pääsee tiistaina tai keskiviikkona tekee sitä kiisseliä :)

Mummulasta tarttu mukaan taas yks vanha nuttu, hame jälleen kerran ;) Ja ruskee. En oikeen tiedä tuunaisinko sitä, toisaalta se ei sitä tarvis, mutta toisaalta kyllä se ehkä jotain kaipais... En vaan vielä oo keksiny että mitä.. Noh otan siitä huomenna päivänvalossa kuvan ja laitan tänne, saa sitten pistää ehdotuksia mitä teen sille vai teenkö mitään :)
Huomenna alan värkkään myös sitä mun toista hametta... :)

Tänään en oikeestaan oo tehny mitään.. Ollu vaan. Kun päästiin kotiin, tulin saman tien koneelle ja oon nyt ollu täälä sit koko illan. Eksyin Vuodatuksen etusivulta Anninan nukkisblogiin ja sieltä edelleen toiselle sivulle, josta löysin printtejä mitä ihmiset nukkiksissaan käyttää. Oon kattellu noita printtejä kieli pitkällä ja huomenna aion sitte tulostella niitä Silmänisku Pitkään oon ihmetelly että mistä ihmiset noita printtejä löytää, mutta eipä tarvi ihmetellä enää Silmänisku Aivan ihania kaikki! ;) Aion ottaa sieltä ainaki pari muro- ja keksipaketti-printtiä, maitopurkki- ja  teepaketti-printtejä, varmaan jokunen rasiakin sieltä tulee :)

Ja sitten kysymys: Miten saisin kuviin liitettyä linkin, olen yrittänyt samalla tyylillä kuin tekstiinkin, mutta eipä se tallennu Yllättynyt Oon pariinkin otteeseen tätä yrittäny mutta ei onnistu Itku

Jännittää huominen ihan sikana! Mullahan on huomenna klo 12 se työhaastattelu. En oo oikein ikinä käyny missään haastatteluissa, keväällä olin siä koulun pääsykokeis ja joskus maaliskuulla hain kesätyöpaikkaa sieltä Häijään Säästömarketista, siinäpä ne olikin.. Että osaankohan mä niinkun olla edukseni että sanon kaikki oikeet ja tärkeet asiat yms.. Ja toivon että osaan puhua selkeesti, enkä ala änkyttää tai jotain.. vaikka ei mulla yleensä sitä ongelmaa oo ollu mutta ei sitä koskaan tiedä... Noh toivotaan että menee hyvin kaikki ja saan sen paikan! Kieli ulkona