....näkemykseni kieroon kasvaneet.
-Ravistettava ennen käyttöä - Apulanta

Nanna oli laittanu mulle eilen illalla sähkäriä ja sano, että keskiviikkona sopis tavata klo 11. Sillon siis! :) Jospa sais jotain järkättyä ettei se työkkäri muistais mua sillä karenssilla. Tosin on mulla kyllä heinäkuun lopulla töitäkin ehkä tiedossa :)) Tässä yks päivä nimittäin tuli naapuri aidan yli tervehtimään ja sano, että vaimonsa perustaa kirpparia tohon toiselle puolen tietä vanhaan pikkusiwaan ja tarvis sinne osa-aikasen työntekijän. No, ei ne mua muuten olis pyytäny, mutta kun se vaimo käy samalla parturilla ku äitee ja mää, niin Päivi (se parturi) oli sitte sanonu sille naiselle et Tiina on kyllä hyvä myymään :D (Oon siis joskus sillon kun Kankaanpääs viä asuttiin, niin myyny Päivin miehen puolesta Elega-keittiösuunnitteluja) Että tälläin tää puskaradio näköjään toimii sittenki, vaik musta tuntuu ettei sellasta oo olemassakaan vaikka kaikki siitä aina puhuu, mutta kun "koskaan" ei mitään satu omalle kohdalle :DD

Oltiin taas lauantaina kurssikaveri-Tiinan kans lauleskelemassa karaokee 92Clubissa :)) Tai siis minä se vaan laulelen, Tiina istuu ja juo :DD Kiva paikka muuten, mutta niin tupaten täynnä väkee, ettei siellä ehdi montaa biisiä vetää. Nytkin vetäsin klo 23 ja 01.30 välisenä aikana kolme biisiä! Ja taas meinas poru tulla, kun lauloin Johanna Debreczenin Isä. Aina kidutan itteeni sitä laulamalla, mutta kun se on niin kaunis ja koskettava! <3 Ja jooo, tule iskä mieleen. Vaikka tossa laulussahan se isä on kuollu, eikä meidän iskä mihkään ole kuollu, mut jotenki se on vaan niin kaukana... Maantieteellisesti ja fyysisesti kilometrejä välissä jotain alle 20, mutta henkisesti niitä on satoja.

Joop.... Meinasin kirjottaa tähän jatkoksi jotain, mutta empä kirjotakaan...

Eilen sain Facebookin kautta kutsun Kutalaan Sikajuhliin ja olin ihan että JES, sinne täytyy taas tänäki vuonna mennä! Kun olin täs vähän aikaa sitte miettiny et koskakohan ne tänä vuonna pidetään, ja sitte tuliki Facessa kutsu :D Mutta voihan vihtori! Tänä kesänä Sikahyvät hytittömät - Sikajuhlat ja hytittömien traktorien kokoontuminen pidetään 10.7! No en kai mä nyt sinne millään pääse kun seuraavana päivänä Sampan rippijuhlat! Nice =) Siis muuten voisin kyllä mennä, kun ne on kerran mummulan lähellä ja mummu ja pappa kuitenkin tulee seuraavana päivänä Sampan naimalupajuhliin, mutta kun pitää tehdä kakkuja. Enkä mä voi niitä oikein mummulassakaan tehdä....
Vittu että mua harmittaa! :( Olisin niiiin halunnu mennä sinne! Ihan muuten vaankin, mutta ensimmäisenä mulla taas nousi mieleen Janne. Juu siis ei tämä viimesin, vaan se ensimmäinen.... Vaikka ei se mua huomioinu viime kesänäkään näissä tapahtumissa millään tavalla tietenkään, niin mua kyllä kiinnosti kovasti mitä se puuhas. No kännissähän se oli aina niinku mikäkin mutta silti =)
Joo vähän taas aihe lipsahti mut ei se väärin oo! 

Kohta lähden Perikselle leipoon, äiti pyysi raparperipiirakkaa.....