Tänään pistettiin yhteishakupaperit vetämään eteenpäin. Tai siis nettiin pistettiin, saa sen kautta helpommin ja nopeemmin. Hymy Ykkönen ja kakkonen oli ollu jo kauan selvillä, kolmonen, nelonen ja vitonen mietittiin valmiiks asti vasta viime torstainakohan se oli... Mutta kuitenki, tässä haut:

1. Maatalouden pk, eläintenhoitajan ko (kennelalan ko), Keski-Pohjanmaan maaseutuopisto, Kannuksen yksikkö
2. Sama tutkinto, mutta ei vissiin ihan noin paljoo koiria, Varsinais-Suomen maaseutuoppilaitos, Paimion yksikkö
3. Elintarvikealan pk, leipuri-kondiittorin ko, Pirkanmaan joku opisto, Kangasalan yksikkö
4. Sama tutkinto, Koulutuskeskus Salpaus, Lahti
5. Sisustussuunnittelijan pk, Tyrvään käsi- ja taideteollisuusoppilaitos, Sastamala

Siinä. Tykkäisin varmasti kaikista tosi paljon, mutta nyt pelottaa, että ku on noin monta vaihtoehtoo ja ihan erilaisia, että jos en pääsekään tonne ykköseen tai kakkoseen vaikka oon niin kovasti halunnu, että en tiiä sitte miten mä siitä "selviin". Järkytyksestä siis.. Päättämätön Kun oon siis jo niin "päättäny" ja se on iskostunu mun päähäni, että meen Kannukseen ja piste, eikä mitään muita vaihtoehtoja oo... Mutta kai se sitte ajan kanssa siitä.. Olishan se toki hienoo päästä tonne Kangasallekki, oppis tekee kaikkia hienoja kakkuja yms. mitä täältäki aina bongailen ja kuolaan kieli pitkällä Kieli ulkona Taikka sitte tonne Tyrväälle, luulen että tykkäisin sisustaa kämppiä. Vaikka mullahan on taas tästäki varmaan ihan erilainen kuva mitä se oikeesti on, kun mähän oon sen mun oman taloni suunnitellu alusta loppuun pahville jne. Mutta että oliskohan se oikeesti sitte niin helppoo ? Kattoo vaan talon pohjapiirustusta ja sommittelee huonekalut paikalleen ja täts it. Yllättynyt Veikkaan että ei Viaton 

Mutta nyt lopetan kun ei oikeen taidakaan olla muuta asiaa ja tossahan se tärkein oli Hymy