Alkaa jänskättää taas ens viikonloppu. Päätin nyt sitten varmaksi että lähen Raumalle. Tunteet ja ajatukset menee kyllä edelleen laidasta laitaan 10 kertaa sekunnissa, mutta voittavana ajatuksena tällä hetkellä on se, että mulla on ikävä Jannee ja haluan nähdä sen! <3

Lisäks mua kyllä houkuttaa Jannen siskon ja sen perheen näkeminen, ollaan menossa lauantaina niille kylään ja jäädään yökskin. Lauantaina ollaan menossa myös näiden äidin luo grillaamaan, ilmeisesti siis Jannen sisko perheineen tulee kans. Jannen siskon miehellä on ilmeisesti ammattilaisluokkaa olevat karaokelaitteet ja kysäsin että josko pääsis vähän lauleskeleen ja Janne sanoo että kyllä varmaan, kun ne laulaa aina. JES! :> Siitä on niin kauan kun oon lauleskellu oikein kunnolla! Pappan juhlia ja baarissa laulettuja muutamia kappaleita ei lasketa. Itseasias taitaa olla viime keväänä jopa kun Karkussa laulettiin Rampen kans. Vuosi siis! : <<

Janne sano ostavansa sormukset meille seuraavana tilipäivänään, mutta sitä koska se on niin ei suostunu kertoon! :D Ärsyttää! :D Kai se joskus 1-4:s päivä tulee :P Jännittää! ;) Kateltiin toissailtana netistä kaikenlaisia sormuksia ja löydettiinki yhdet tosi hienot :) Se on vaan harmi kun ei oikein uskalla tuolta netistä tilailla jos ei olekaan sopivat. Tosin vaihtomahdollisuuksia en edes katsonut... Mutta kai Janne jotkut kivat silti löytää ;)
Äiteen reaktioo odotan toisaalta innolla, toisaalta kauhulla. Melkein veikkaan että se sanoo etten saa mennä kihloihin eikä siinä ole mitään järkeekään, että pitää purkaa se kihlaus. Mutta onneks oon jo kohta 19 niin ei paljon mamman sana paina :) Tosin me kyllä aateltiin että laitetaan aluks ne sormukset kaulakoruihin niin niitä on vaikeempi huomata. Ihmisten ilmoilla ja Jannen seurassa yms. kyllä pidän sormessa, mutta siis näin "kotioloissa" kaulassa.
Toinen, kenen reaktioo odotan kauhulla on iskä. Ja mummut ja pappakin, oikeestaan koko loppu suku. Ne tuskin suhtautuu kovin lämmöllä, mutta oon päättäny etten välitä. Mun elämä ja mä päätän mitä teen.

Itseasiassa tässä kuva siitä sormuksesta johon ollaan tykästytty:

Sormuksen ympäri kiertää teksti  "This ring is round and has no end and so is my love for you"
Löydettiin tämä Jasmine Jewels'istä, linkki sormukseen.

Aika hyvin, kun sain ensin Nooralta linkin tonne nettisivulle ja esittelin Jannelle sitte sormuksia joista tykkäisin ja sitte olin juuri kattonu ton sormuksen ja menny pois toiselle sivulle, ku Janne laitto tästä linkin että "entäs toi" ;D Se ei ensin sytyttäny juurikaan, mut sitte ku Janne laitto sen linkin mulle ja rupesin kattoon sitä "ajatuksella" niin oikeestaan toihan on tosi upee! Ja aivan ihana teksti! <3

Vauvoista ollaan tällä viikolla puhuttu yhä enemmän, vauvakuume Jannella selvästi kasvaa mitä pidempään se on päiväkodissa töissä ;) Noh, niin se kävi mullekin  Janne haluais koko ajan vauvaa  ja mä vähän sanoinki että kai se on sit annettava periks kesävauvasta :D Niin no, onhan se vauva vauva vielä kesälläkin vaikka syntyis jo tammi-helmikuussa mutta silti :D Saa nyt nähä... :)
Ehkä kuitenki senki puolesta sitä olis vielä hyvä viivyttää, koska ei tosissaan olla tunnettu ku vasta alle kuukausi eikä siinä ajassa vielä tiedä toisesta ku pintaraapasun. Jos se ei ookaan parin kuukauden päästä enää yhtä ihana tai mä sen mielestä ja lähtee lätkimään. Ja sitte se, että siitä tulee niin suuri vastuu ja taakka sydämelle. Olenko mä oikeesti jo valmis ja halukas kantamaan sen vastuun? Ehkä olen, ehkä en - kuka tietää. Eikä sitä tiedäkään ku kokeilemalla, mutta tässä asiassa vähän huono "kokeilla" ja sen takia haluan miettiä tarkkaan loppuun asti enkä hetken "mielihaluissa" tee päätöstä että joo nyt.
Mutta sen mä tiedän että Jannesta tulis todella hyvä isä, se on niin rento ja rauhallinen ja IHANA! :) Ja ihan jo senkin puolesta että se saa rutkasti kokemusta lapsista sieltä päiväkodista. Tällä hetkellä se on alle kolmevuotiaiden ryhmässä - siellä se vauvakuume kyllä eniten kasvaakin ;)

Kysyin Jannelta mitä mieltä se olis siitä Pihla Hilja Helinä nimestä ja se tykkäs siitä kovasti :> Jes! ;) Voin siis saadakin tahtoni läpi siitä, että ekan tyttäreni nimeks tulee Pihla ;P Ihanaa<3
Jos siitä nyt edes tulee tyttö. Pojan nimeks ehdotin Jonnia, muuta siitä se ei tykänny. Se ei tykkää mistään J:llä alkavasta just siks kun ite alkaa sillä. Sitte ehdotin Lucaa ja siitä se tykkäs :> Miko/Mico olis kans tosi kiva, mutta mulla on niitä tällä hetkellä lähipiirissä niin paljon ettei se enää kuulosta mun korvaan miltään. Erikoiselta siis.
Ivar olis myös tosi söpö, mut onks sit jo vähän liian ruotsalainen tai jotain..? Nooh, ei toi Lucacaan kovin suomalaiselta vaikuta mutta... ;) Ei haittaa! :D
Mutta on tässä nyt aikaa miettiä ja pähkäillä vielä ihan riittämiin kun ei vauvaa ole vielä alullakaan :DD

Ehdotin Jannelle myös yhteenmuuttamista ja se suostu oitispäätä. Se vaan ei ole vielä mahdollista vuoteen, koska mä olen sidottu täälä Porissa tähän kämppään ja Janne sielä Raumalla siihen päiväkotiin (sivarissa). Harmi! :< Toisaalta tarviiko sitä nyt aiemmin yhteen muuttaakaan, välimatka kun kuitenkin on vaan tunnin bussireissu suuntaansa ja muutenkaan. Jos sitten kun niitä vauveleita tulee :)

Nyt painun kyllä untenmaille, huomenna sit taas uusi päivä ja uudet kujeet! :) Ciao!