Tänään tuli varmistus Kaverikoiratoiminta-kurssille osallistumisesta postissa :) Kurssi järjestetään 31.10-1.11 Merikarvialla. Ensimmäisenä päivänä eli lauantaina ollaan ilman koiraa ja toisena sitten koiran kanssa. Kurssille saa ottaa yhden koiran per omistaja ja minä päätin ottaa Hipan. Se murisee vähemmän toisille koirille ja tulee toisten koirien kanssa paremmin toimeen. Se ei myöskään pelkää uusia tilanteita niinkuin Leisku, vaan on iloisesti häntä heiluen menossa joka suuntaan :) Kyllä Leiskukin niiden vanhusten kanssa tulisi hyvin toimeen varmasti, mutta sitä ennen on tosiaan oltava myös koirien kanssa tekemisissä ja uusien ihmisten ja tilanteiden keskellä, joten ajattelin että pärjään paremmin Hipan kanssa, enkä näytä aivan tyhmältä omistajalta ja ehkä jopa läpäisen kurssin.

Kauheesti olis taas asiaa päässä mutta en saa kirjotettua niitä tänne :/ Viikonlopun reissustakin piti kirjottaa jo eilen, mutta en nyt pysty tuottaan tekstiä jostain syystä Yllättynyt Oonko niin väsyny, vai levoton vai mikähän mulla taas on? Huuto Tekis vaan mieli koko ajan syödä, syödä, syödä ja vielä vähän syödä. Ja dataa. Ja kuunnella koneelta musiikkia, mutta seki alkaa jo kyllästyttää koska oon kuunnellu noi samat luritukset jo sataan kertaan.
Koirien kans kävin melkein tunnin lenkillä ja luulin, että se jotenki parantas oloo mutta ei. Ei se nyt pahentanukaan, mutta ei ainakaan parantanu. ÄRSYTTÄÄ!!

Töissäki olin taas tänään niin levoton ja jotenki kärsimätön. En osaa keskittyä. En ny kai mitään virheitä tehny, mutta ravasin koko ajan paikasta toiseen enkä osannu keskittyä mihinkään. Tiskistä hain vaan aina muutaman tavaran kerrallaan (siis pestyjä), jotta mulla olis koko ajan jotain tekemistä, enkä haahuilis vaan ympäriinsä tai jotain. Keskittyisin edes johonki. Kai sen muutki huomas - tai on voinu huomata jo aiemmin - että mulla ei nykyään oo keskittymiskykyä juuri lainkaan. En aina keskity siihen mitä mulle sanotaan, esim. ny vaikka sillon ku mua ohjeistetaan... Kohta kysyn uudestaan samalta tyypiltä että jaa mitä?? Tai jos en kehtaa mennä samalta kysyyn niin sitte toiselta. Ne varmaan aattelee että voi vittu toi ei kans osaa mitään! Nauru

No mutta en voi sille mitään, onko mulla nyt taas niin kauhee ressi päällänsä vai mitä.... Kyllä mulla on juu.

Tänään alko muuten aamu tosi mahtavasti, olin ajatuksissani laittanu herätyskellon soimaan väärään aikaan, eli sillon, kun mun pitäs olla jo töissä (8.30). No Timo oli kotona ja herätti mut jotain 10 yli 8 ja marmatti että jos meinaan töihin ehtiä ajoissa niin kannattas nousta, hän ei enää kuulemma sano. No voi helvetti ku en aiemmin ollu kuullu yhtään et se on käyny mua herättämäs!! Ku kerran olin ihan täydes unes! No pääsin keittiöön asti aamupalalle, niin sit tää alko jotain mutisee itekseen varmaanki siitä että ku ei väki herää ajallaan.. en jaksanu kuunnella. Sain aamupalani syötyä ja olin menos pukeen niin sit se alko valittaan että peti on sitte tehtävä ennenku lähden. Joo ihan ku mulla ei olis jo tarpeeks kiire muutenki ilman jotain petin petaustaki! Kuitenki sitte petasin sen, etten sais kuulla siitä heti ensimmäisenä ku tuun töistä. Pääsin lähteen töihin jotakuinkin puolelta, ja töissä olin 8.39. Kerroin Leenalle miks olin myöhästyny ja se sano, että jos sulla on noin paha olla kotona niin asialle täytyy alkaa tehdä jotain, ettei tarvi joka aamu tulla naama norsun tavaralla töihin. (No siis en oo tullukaan, mutta ettei vastedeskään tarvii..) Leena oli tosi ymmärtäväinen, kyseli että oonko sanonu äitelle jne. Ja sano, että järjestää keskustelun sen työpaikan vastuuhenkilön, Anun, ja Palken kanssa. (Palke siis on joku työkkäri-talossa oleva jutska, kai joku palkansaajien systeemi...) Olis tosi hyvä jos niillä olis aikaa keskustella jo vaikka tällä viikolla! Mä niin haluan pois täältä "kotoo", en jaksa enää olla tää! Juuri aamulla mietin että miks helvetissä mä tulin lauantaina Vihdistä kotiin varta vasten Timon synttäreiden takia, että saatais vietettyä kivat synttärit yms. ?!! Olisin voinu jäädä Tiialle Vihtiin vielä sunnuntaiks ja tulla vasta su iltana kotiin. Ja miks näin vaivaa niitten juhlien takia, leivoin muffinseja ja omenapiirakkaa ja meinasin jopa tehdä sen kakkupohjan!?!

Oon usein töissä vaan hiljaa, jotta en sano toisille pahasti enkä muutenkaan halua näyttää muille pahaa olooni tai vitutustani tai muutakaan - haluan näyttää työkavereitten ja asiakkaitten silmissä vaan aurinkoiselta ja iloselta ja sellaselta että kaikki olis hyvin. No mutta tämä tästä taas...

Sain tänään postissa myös lähetteen Nupon lääkärille, kun sillon viime viikolla ekalla käynnillä sanoin, että haluaisin edelleen hankkia niitä masennus- ja unilääkkeitä, joita en siis vieläkään oo saanu... No oli aika tehokasta toimintaa, sillä se nainen sano että hän vie sanaa eteenpäin heti seuraavana päivänä. Ja nyt jo sieltä tuli lappu. Aika on varattu 9.11 klo 9. Näillä näkymin se aika sopii, saa nähdä sopiiko vielä parin viikon päästä... Leena kyllä sano että tollasille käynneille saa töistä mennä koska vaan.

Noh eipä mulla muuta tällä kertaa taas... Huomenna on työvuoro klo 9-15 ja klo 14 Leena ja Anu pitää jonku välipalaverin mun kans, et kuinka on menny ja silleen.. Kai ne sitten ottaa huomenna puheeks myös sen asuntoasian ja kotikurvit yleensä...
Iltasella olis sitte taas posliininmaalauksen vuoro, sinne meen varttia vaille viis. Sen jälkeen palailen taas tänne :) Hyvää yötä nyt!