Meni sitte tän päivän suunnitelmat pieleen ku äiti pysy kannassaan eikä lähteny viemään mua ja koiraa Poriin. Enkä jaksanu lähtee bussilla.. Mitäköhän ne ihmiset aattelee kun lupaan tulla mutta sitte perunki.. ?Otsan rypistys Ja vielä viimetipassa.

Nyt ei oo oikeen mitään kirjotettavaa, selittelen tänne nyt jotain vaan huvin vuoks kun ei oo muutakaan tekemistä.. Käytiin aamupäivällä äiteen kanssa kaupoilla ettimässä mulle farkkuja kun viime viikolla ratkes kahdet farkut ja yhdet tuulihousut, joten mulla ei ollu enää housuja :s Läydettiinki sitte ihan kivat farkut Halpa-Hallista ja halvallakin, ei maksanu ku 20€ Hymy

Mulla on tänään ollu tosi outo olo :/ Ei oo huvittanu syödä yhtään mitään. Tai oli mulla aluks ruokahalu kun oli tosi nälkä, mutta sitte ku meillä oli ruokana kalaa ja olin sitä vähä syöny, alko tulee jotenki oksettava tai sellanen outo olo Yllättynyt En tiiä mistä seki tuli.. Eikä se oo lähteny pois oikeen vieläkään :(

Tekis mieli alkaa leipoon.. Tulostin Emerald citystä pari leivontaohjetta, vois kokeilla niitä jos löytyy aineita.. Kieli ulkona Noh, täytyy kattoo mitä tästä kehittyy vai kehittyykö mitään.. Nyt kuitenki lopetan ku ei oo asiaa enempää.. Pusu