Alkaa kohta jo ärsyttään kun joka viides minuutti vaihtuu mieliala. Tänään kuitenki kokonaisuudessaan ollu ihan ok päivä : ) 

Aamulla serkku (jätkä) soitti ja herätti mut puol 11, puol tuntia ennen ennenku olis kello soittanu.. Se höpötti taas jotain reilun varttin mut lopetti sitte :D Mä olin niin väsyny että jatkoin uniani pätkissä sen jälkeen vielä pari tuntia. Joskus puol yhden aikaan äiti soitti että oonko hereillä ja valehtelin sille että joojoo, oon ollu jo monta tuntia, vaikka oikeesti olin noussu 10 min aikasemmin ja aamupalalla

Päivä meni löhötessä, eli telkkaria sivusilmällä vilkuillessa samalla ku pelasin farmilla ja shoppailin huuto.netissä :D En jaksanu tehdä mitään ja vaikka yritin hokee itelleni että nyt ylös, ulos ja lenkille, niin ei tapahtunu mitään. Äiti soitti taas neljän tai puoli viiden maissa ja pyysi lenkille koirien kans, mutta sanoin etten jaksa lähtee. Joku taas naksahti päässä ja tulin yhtäkkiä tosi itkuseks ja kiukkuseks ja vaan tiuskin äitille. Empä siis lähteny ja äitiki tuli vähä kärttyseks ku "ei taas neidille sovi mikään". Itkin puolisen tuntia ja kuudelta päätin että perkele, nyt ulos! Olin aika kiukkunen lenkille lähtiessäni, joten päätin että teen oikeen kunnon hikilenkin ja sen on kestettävä vähintään tunnin. Sen mä tein, vaikka vähän jälkeen puolen välin olisin koska vaan voinu lysähtää lumihankeen :D No en kuitenkaan antanu periks, vaan katoin kellosta että vielä on noin monta minuuttia (20min) jäljellä, että pakko kiertää vielä sieltä ja sieltä. No suunnittelin sitä reittiä kyllä jo kotona että ei se ihan pelkkä päähänpisto ollu. Loppuvaiheessa alko takamus ja reidet olla aika kylmät, että oli pakko juosta hetken matkaa, mutta tällä kunnolla ei todellakaan juosta sataa metriä enempää ja sen jälkeen ei kyllä jalat kanna edes kävellessä. (Mutta ei kyllä tarvinnukaan juosta enempää, se lämmitti lihakset jo eikä ollu kylmä) Ponnistelin kuitenki loppuun asti ja kotona olin 5 vaille, eli siis lenkki kesti 55 min. En ihan ollu tyytyväinen kun piti se tunnin lenkki tehdä, mutta sit olis pitäny jättää juoksut väliin että olisin kestäny vielä sen viiden minuutin kiemuran.

Venyttelin hetken aikaa sisälle päästyäni, olkapäitä olis tarvinnu venytellä vielä hiukan pitempään koska ne on nyt vähän kipeet. Äiti soitti taas varttin yli seittemän ja kysy mitä oon tehny ja sanoin että juuri tulin tunnin lenkiltä. Sain kuulla että äiti oli ollu ihan samaan aikaan lenkillä ja kävelly n. puolet jopa samaa reittiä ku mä :D Eipä vaan kohdattu missään kohtaa kun äiti oli melko alkupäässä vasta kun mä olin jo lähellä loppupäätä. Äiti sano että Timokin oli ollu kävelyllä ja sekin jotain samoja polkuja menny ku me, kumpikaan meistä vaan ei ollu nähny sitäkään  Aika hyvin!  Samalla äiti kutsu saunaan, vaikka oltiin eilenkin mutta ei kyllä ollu yhtään huono idea ton rääkkilenkin jälkeen :)

Piti tänään moneen kertaan tehdä itelleni ruuaks kasvisgratiinia, mutta empä vaan saanu aikaseks hakea Perikseltä paria munaa :D Voisin niitä munia kaupastakin ostaa, mutta kun en käytä niitä kuin leivontaan ja leivon vaan Periksellä, niin jäis käyttämättä... Kasvisgratiini on kyllä taivaallisen hyvää kun sen tekee oikein, mutta en mä sitä jaksa usein tehdä... :) Ruuanteko jäi siis tältä päivältä kokonaan, kun päivällä söin aamupalan niin myöhään ja aika tukevankin sellaisen, niin ei ollu nälkä. Nälkä on ollu vasta tässä nyt yöllä, mutta en mä enää jaksa mitään nuudeleitakaan keittää, joten se siitä. Iltapalan söin kyllä Periksellä ennenku lähdin sieltä ja muutaman porkkanan oon tässä koneella ollessa narskutellu sekä jugurtin söin.. Aamulla sitten taas uus tankkaus  Tiedän kyllä että syömättä olemisella ei laihdu ja seuraavana päivänä se kostautuu kaksinkertasella nälällä, mutta ei voi mitään... Yritän hillitä itteni huomenna :D Ja huomenna teen sitten sitä kasvisgratiinia, kukkakaalista ja porkkanoista

Tosiaan oon shoppaillu huuto.netissä nyt pari päivää ja tällä hetkellä sieltä on tulossa mulle pari paitaa ja mekko. Voittavia huutoja mulla on muitakin, mutta ne kohteet ei oo vielä sulkeutunu joten en tiedä jääkö ne mulle.. Jos jää, niin mm. saan cityshopparikortin ja päästään Caribialle uimaan  Kuvia noista vaatteista laitan kun saan ne :)

Shoppailut jatkuu huomenna ihan irl, kun meen kaupungille. Mulla on klo 13.15 aika työkkärin työvoimakeskukseen vai mikä lienikään, mutta koska en halua edelleenkään maksaa bussimatkasta enkä jaksa pyöräillä, meen jo aamulla äiteen kyytillä keskustaan kun se menee kouluun kymmeneks. Ajattelin käydä Satakunnan Urheiluliikkeessä kun sielä on loppuunmyynti ja vähintään -70% kaikki, että jos sieltä löytyis mulle toppahousut ja jos takkikin löytyy niin en vastaan laita  Vaikka mulla on takkeja oikeesti enemmän ku jaksan käyttää, mutta silti tuntuu ettei koskaan oo johonkin tiettyyn tilanteeseen sopivaa takkia. Jotakin ihanakuosista laskettelutakkia halajaisin eniten, vaikka en mä enää laskettele mutta ne on trendikkäitä muuallakin
Sitten olis vielä yks juttu, jonka aion ostaa, mutta se ei käy huomenna... Siihen tarvii peräkärryn kun luullakseni sitä ei voi toimittaa niin pieninä osina että mahtuis autoon.. Ja se on tämä: http://www.jysk.fi/359/361/3600740/a/catalog. Aivan ihana!  Näin sen tänään Jyskin mainoslehtisessä ja samantien päätin että haluan sellasen! Ei todellakaan ole kallis vuodesohvaksi ja se jopa mahtuu tänne  Ihanan värinenkin, siihen muutama keväisen vihreä tyyny koristeeksi niin se on täällä mintunvihreätapettisessa olkkarissani kuin nenä päässä!  Ei tarvi sen jälkeen vieraiden nukkua patjalla :))
Mitäs jos petaankin siihen itelleni ja laitan vieraat nukkumaan tossa mun sängyssä!  Mä oon niin kyllästyny tohon sänkyyni kun se on vaan 80cm levee ja sitten kun mulla on täällä kaks koiraa yötä tai vaikka olis vaan ykskin niin tiukkaa tekee että mahdutaan siihen  Nuo kun levittää ketaransa niin oikoselleen kuin mahdollista että pystyisivät mahdollisimman leveesti ja mukavasti nukkumaan  Jos niitä kovin tuuppii ne pomppaa alas, enkä mä sitäkään halua kun tykkään että ne nukkuu mun kanssa<3 Niin tuossa vuodesohvalla olis molemmille enemmän tilaa, vois vaikka pistää koirat kokonaan toiselle puolelle ;D

 

Ja lopuksi: