MarEven Anna hyvän kiertää -lähetys saapui eilen.  Ei, kun toissapäivänä. Paketissa oli sinisillä kirjailtu liina ja sinisävyinen päiväpeitto sekä söpö kannu. Tykkäsin kyllä kovasti paketista! :) Kuvaa voisin järkeillä ottavani lähipäivinä :> Nämät menee tietenkin Villa Helmeen johonkin huoneisiin

En ole muuten vielä muistanut kertoa, että pääsin anniskelupassitestin läpi!  Testissä oli 50 kysymystä ja 12 sai mennä väärin. Hiukan kyllä ihmetytti tuo, kun olikin niin "lepsu", luulin että olisi tiukempi kuin hygieniapassitesti. Hygieniapassissatestissä on siis myös 50 kysymystä, mutta vain 6 saa mennä väärin. Minä läpäisin testin 43/50, eli 7 meni väärin. Ihan hyvin minusta, mulle kun nuo anniskeluasiat ovat ihan utopiaa ja harjoittelinkin testiin vain muutaman kerran ja kerran luin nivaskan papereita läpi.
Melina pääsi testistä läpi myös, samoin pistein kuin minä. Savas sen sijaan joutuu uusimaan testin n. kuukauden päästä.

Jänskättää viikonlopun kaverikoirakurssi! Mitenköhän se menee... Eniten siinä jännittää se, että kuinka Hippa käyttäytyy muita koiria kohtaan... Se kun joskus on ihan iisisti ja joskus taas murisee ja haukkuu muille koirille. Etten nyt ihan täysin nolaisi itseäni kurssilla...  Joku varmaan miettii että no miksi sitten viet koiras kurssille jos ei se osaa käyttäytyä. Tätä mietinkin pitkään mutta päätin yrittää. Hippa kuitenkin varmasti pärjäisi sitten siellä vanhusten kanssa, toivottavasti ei homma tyssää heti alkuunsa.

Ja taas kerron kuinka tein eilen töissä aivan törkeen hyvää suklaahyydykekakkua. Kopioin ohjeen kotiinkin, kirjoitan sen tänne vaikka huomenissa. Kerroin äiteelle kakusta eilen ja tää pyysi mua kopioimaan ohjeen notta voin tehdä sitä kotonakin  Kakussa ei tälläkertaa ollut tavanomaista keksimurupohjaa, vaan sellainen  "normi"pohja, munaa+sokeria+vehniksiä....

Tänään oli muuten myös yhdistyksen kokous. Tai ei kokous, vaan messupalaveri. Juteltiin viikonlopun Satakunnan Messujen järjestelyistä ja laitettiin arpajaispalkinnot valmiiksi ja sen sellasta... Kun nää oli saatu tehtyä ja muut ihmiset oli jo lähteny, jäätiin Tettin kanssa kaksin toimistolle. Tetti sano että vois heti ens vuoden alkuun tehdä uuden jäsenlehden, johon mä sanoin että no mää voin sen tehdä vielä vaikka tänä vuonna. Innostuin asiasta saman tien kun olin ton sanonu. Tetti näytti mulle edellisten vuosien jäsenlehtiä, joista voisin ottaa mallia. En mä tietenkään koko lehteä yksin tee, mutta päävastuu olis kaiketi mulla. Ihanaa taas vaihteeks paneutua oikein kunnolla yhdistyksen asioihin  Nyt kun on töitten takia vähän jääny yhdistysjutut vähemmälle
Jäsenlehteä ei ookaan tänä vuonna tullu varmaan kertaakaan tai jos on niin joskus viime keväänä sitten... Korkea aika siis tehdä edes joululehti! :) Jäsenkirjettäkin kirjotellaan heti alkuvuodesta taas :>