Onko nyt muka joku joulukuu?? Ei kyllä tunnu siltä yhtään. Tai ehkä hitusen tänään, kun on koko päivän ollu maa ihan valkosena kuurasta ja ilmakin ollu pakkasen puolella reippaasti koko päivän. :) Ihanaa! Jouluvaloja asenneltiin eilen ja tänään ja on myös kynttilöitä polteltu, joten hitunen joulua on, mutta ei mitenkään liikaa että mielikin virittyisi joulukuulle... Teki mieli mennä pihalle kuvaileen mutta empä sitten saanukaan aikaseksi :/ Ja ei se nyt kyllä yhtäkkiä hyvää teekään melkein viikon kuumeilun jälkeen. Jospa kuitenkin huomenna....

Tän päivän saldona on yksi unelmatorttu. Jeij, hyvä minä!  Tein kun äiteen kaveri tuli kylään... Olisin halunnu kyllä tehdä jonkun muunkin, vaikka tiikerikakun, mutta kun munat loppu kesken  Eikä ole mammalla rahaa nyt juuri.... Kyllä, ankeeta on kun ei edes munia kaupasta saa :/ Huomenna sitten kun tili tulee! ...äiteelle siis, ei mulle... kelpais kyllä mullekin taas ;)

Käytiin me silti tänään pikapikaa kaupassa mun rahoilla ennen ku se äitin kaveri tuli. Äiti sano että pitäis olla muutakin tarjottavaa ku vaan se unelmatorttu. Ostettiin sitten toffee-viinereitä. Ja vähän muutakin, flooraa, maitoo, kinkkua... Ja miä ostin levyn suklaata ja 8 twix-patukkaa kun oli vielä tarjouksessa 2.50€. Eilen oli niin vittuuntunu olo ku alko tekeen niin mieli karkkia ja suklaata mutta ei voinu ite hakee ja nuo kaks apinaa ei voinu hakee. Samille pistin rahaakin tilille että hakis ja ensin se lupaskin mutta eipä sitte saanukaan persettään ylös tietokoneelta. Henkalla taas ei ole pankkikorttia kun ei sille voi sellasta antaa ja mulla ei ollu pussissakaan rahaa kun tämä kyseinen herra oli juuri aamulla ennen kouluun lähtöö käyny lunastamassa ne mun pussista kun nukuin. =) Ja viime viikolla se varasti kympin multa, yhteensä 15 eeroo siis =) Hieno jätkä!!

Laitoin muuten sitten Santerille galleriassa viestin että onko se maisemissa lauantaina, että nähtäiskö, kun tuun Tampereelle silloin. En odottanu sen suuremmin että se vastais, edellisestä käynnistä oli 7 päivää. Mutta ylläri pylläri olikin eilen vastannu. Vastaus kuului: tekstaan sulle. Nyt oon sitte odottanu kuin kuuta nousevaa sitä viestiä. Luulen kyllä ettei sitä ennen huomista kuulu... Tai no ei oikeen voikaan enää, puoli tuntia niin päivä vaihtuu.. Oon kuitenkin kulkenu koko päivän kännykkä kourassa ja jos jätinkin sen johonkin pöydälle hetkeks niin varttin välein kävin aina tsiikaamassa onko tullu vastausta. Ei ole näkyny siis.
Äsken kun tein sellasen jutun naamakirjassa, josta näkee top10 ketkä on käyny mun profiilissa nytten, niin Santeri oli 7. Yllätyis siitä ihan täysin! Ei oo mitään antanu kuulua itestään mutta silti käy tsiikailemas mun profiilia. No en tiedä onko tää vaa yks satunnainen kerta, mutta... Nyt oon ihan hysteerinen ja odotukset nousee. Turhaa se on, tiedän, mutten voi sille mitään  Nyt aloin taas miettiin josko sittenkin, josko sittenkin....  Mutta ei, kyllä mä sen tiedän että ei. Kyllä se olis jo tän 11 kuukauden aikana mua takas kysyny jos ikinä aikois. Mutta silti se on mielessä koko ajan. Saanpahan taas pettyä. Mutta kyllä mä silti uskon että se suostuu näkee mut lauantaina, olis se heti suorilta sanonu että ei halua tai ei pysty kykene voi, jos ei vois tai haluais. Että silleenki... =)

Oon "koko" illan kuunnellu kännykästäni musiikkia, siis salkkareiden jälkeen. Ja sitten tuli sellanen olo että haluaisin järjestää kameleille jotku pienet hipat. Siis suomeks kavereille ryyppyillan.. Pistin jo facebookkiin kyselyn että koska olis sopiva päivä ja tulisko edes ketään... kaks kyllä-vastausta tähän mennessä, ei yhtään ei-vastausta!  (niin Arina sie tuut myös! ;)) Teki myös mieli siltä istumalta lähtee itekin baariin mutta eipä tuo Cabaret ole täälä torstaina auki :< Ja en mä kyllä toisaalta olis jaksanut lähtee, sen verran kipee kuitenkin. Tai siis puolikuntonen. Yskin sillon tällön, nokka vuotaa hiukan ja heti tulee hiki kun vähänki jotain teen. Esim. sielä kaupassa kun oltiin niin ei mun tarvinnu nostaa ku tavarat lattialta korista hihnalle niin iski hiki. Ja sellaseen pieneen koriinhan ei edes mahdu niin hirveesti tavaraa. Leipoessa ei tullu hirvee hiki kun vatkasin taikinan istualtaan ja sitten vaan laitoin pellille ja uuniin.

Mutta niin, jos huomenna olen yhtään paremmassa kunnossa niin aion pistää baarikuteet niskaan ja lähteä Cabaretiin ;) En varmasti koko iltaa ole taaskaan kun tosiaan puolikuntonen vasta, mutta jos nyt muutaman tunnin ja muutaman siiderin verran... :) Ja siks toisekseen pitää selvitä lauantai-aamuna ylös että päästään lähteen Tampereelle.

UllanUnelman nettisivuilta katoin niin se liike on myös Tampereella. Olis pitäny jättää väliin toi nettisivu, en varmasti pääse ikinä ulos siitä liikkeestä kun sinne kerran pääsen!  Päätin että raja on 20€, sillä pitää ostaa mitä ostaa. Ajattelin ostaa lilja-muotin ja sitten muutaman kivan värin, jolla koristella niitä liljoja ja muutenkin kakkuja tietysti. Täytyy vaan kysyä myyjältä neuvoa kun mä en mitään niistä tomu- ja pastaväreistä sun muista tajua että mitä eroa yms. vaikka mm. Kinuskikissan blogista oon lukenu väreistä kertovan postauksen pariinkin kertaan :DD Nooh ehkä se selvinnee mitä mihinkin tarkotukseen kannattaa käyttää : )

Jospa tästä taas lähtisi nukkumaan päin, että huomenna jaksaisin nousta ylös. Aamulla on klo 9 Nupo, ei vaan ole vielä hajuakaan millä sinne menen ja millä pois, kun mopolla en taatusti mene kokeilemaan että kaadunko nyt vai heti. Äitillä on kyllä vp ja se voi mut sinne viedä, mutta sillä on klo 10 hieroja Ulvilassa, joten ei voi mua hakee. Tai hakee voi muttei viedä kotiin, eli jäisin siis puoleksitoista tunniksi palloilemaan Ulvila the cityyn :D Pääsen kyllä Nupolta viimeistään varttia vaille, mutta se ei auta kun Porista Ulvilaan ajaa sen vartin...

Mutta tosiaan, nyt nukkumaan. Huomenna katsellaan tilannetta, josko Santeri viestittäisi jotain ;) Jos ei, niin soitan sille, koska mun pitää huomenna tietää missä järjestyksessä näen Miian, Jennan ja mahdollisesti sen. Unta palloon nyt!!