Jatkan nyt uuteen postaukseen kun on uusi päivä ja aihekin vaihtuu tyystin edellisestä :)

Nimittäin,
mä sain eilen varmistuksen että pääsen muuttaan omaan kämppään tammikuun loppupuolella!!!! Tarkkaa päivää ei silti vuokranantaja vielä tiennyt, mutta pääasia että se kuitenkin tapahtuu kuunvaihteessa eikä veny pitemmälle!! JES JES JES !!!

Se tosin tarkottaa sitä, että baarit on nyt tältä kuukaudelta ohitte ja joka sentti täytyy säästää  Noh ehkä mä kestän koska pääsen sitten laivalle jo aika pian muuton jälkeen eli 16.2:han se oli :)

Me mennään ens viikonloppuna (22. pv) mummulaan keräilemään ja hakemaan mun tavaroita. Siis oltais muutenkin menty jo nyt, vaikka muutto olis venynykin, kun sitä ei tiedä koska sit seuraavaks päästäis kun iskä ja Merja on "aina" sielä.......

Iskää en kyllä ole saanu vielä kiinni kun ei vastaa puhelimeen, eli en tiedä paljonko se nyt sitte loppujenlopuks pystyy antaan mun vuokratakuuseen, mutta oon varautunu siihen että pystyisin maksaan melkeimpä koko summan itte. En osta loppukuusta enää yhtään mitään ja työttömyystuki ehtii varmaan vielä kerran tulla ennen muuttoo. Ja sitten asumistuki ja uus työttömyystuki tulee heti helmikuun alussa ennen ekaa vuokranmaksupäivää, joten saan niilläkin sit ekan vuokran maksettua. Lisäks äiti on mulle reilusti toistasataa ja Henkka 90€ auki, eli kyllä mä pärjään :) ...vaikka Henkan velkaa en taatusti kokonaan siihen mennessä saa, mutta jotain kuitenkin.

AIVAN MAHTAVA FIILIS !!!