Mulla on aivan kamala olo! Itkettää, oksettaa, vituttaa, kaikkee. Vajoon entistä enemmän pohjalle. Mulla on niin paha olo. Voisin vaan kuolla nyt. Tää olo on pikku hiljaa tullu enemmän ja enemmän tälläseks tänään. Itken vaan koko ajan, vituttaa kaikki. Jos kaikki on hiljaa niin voin "hyvin", mut jos joku alkaa puhuu, varsinki mulle niin tulee taas paha olo ja itken ja oksettaa. Mulla olis huutava nälkäkin mut en voi syödä - maistoin äsken pari ranskista mut alko vaan oksettaa. Oli ihan hirvee olo, menin vessaan mutten kuitenkaan saanu oksennettua. Jos olis veitsi niin mulla olis kyllä sille käyttöö nyt. Tai on keittiö niitä pullollaan mutta en mä ny sinne voi mennä. Olis niin paljon parempi jos pääsisin pois täältä!! Kukaan ei varmaan ees jäis kaipaamaan mua. Eikä huomais et olisin poissa. Kaikilla olis taatusti parempi olla ilman mua!! Mutta mihin mä ny täältä pääsen - en mihinkään.

Jos kirjotan viel huomena, oon elossa - ellen, niin tiedätte miksen...... Olen päässyt johonkin parempaan paikkaan.