Jaaha, pitäiskö se välillä taas päivittää tätäkin... Reilu viikko edellispäivityksestä...

En sitten ookaan jaksanu kuvailla niitä Kärkkäisen ostoksia ainakaan vielä, joten ajattelin linkittää ne sieltä sivuilta tänne niinkun tein niitten Ikean ostostenkin kanssa =) Paketista tupsahti:

- Mustaa sokerimassaa
-
Kultaista kristallipulveria
-
Vaaleansininen elintarviketussi
Minisydän muottisetti

Se on vaan harmi, kun tilasin paketin päivän liian myöhään niin se ei ehtinyt perille Samin rippijuhlia ajatellen... Olisi ollut kiva tehdä Samin kakkuihin sokerimassasta laatat ja kirjoittaa niihin tuolla tussilla (siis muihin kuin pääkakkuun, siihenhän kirjoitin suklaalla) Mutta seuraavia kakkuja varten on sitten taas muutama tarvike lisää! =)

 

Tää aika, kun oon ollut täältä poissa, eli siis sen reilun viikon, on mennyt aika pitkälti alkoholin kanssa.... Viime viikolla keskiviikkona lähdin laulelee 92 Clubille ja tutustuin siellä sitten muutamaan uuteen ihmiseen (Hanna ja Juha) yhden toisen tutun, Karin, kautta.... Sovittiin että torstaina sama homma ja siellähän sitä taas oltiin. Tai no Kari ei ollut, mutta Hanna ja Juha oli. Perjantaista ei oo muistikuvaa mitä sillon tein, mutta muistaakseni en sillon käyny laulamassa. Ja siis tää muistikatkos ei johdu alkoholista, en vaan muista sitä päivää! :D Lauantaina olin taas Hannan kanssa laulelemassa, sunnuntai-tiistai meni kotosalla. Tai ainakin ilman alkoholia, tiistaina en muuten vaan ollu kotona.. Piti lähtee Raumalle ja Jannee tavata mutta sepä sitte peru, joten menin Rikun luo....
Ke, to ja pe on menny laulaessa 92:ssa. Keskiviikon vietin Juhan kanssa, kun 92:ssa tuli pilkku puol kahdelta niin mentiiin Anttoniin parille, sit syömään Mevlanaan. Juha saatto mut kotiin ja lähti sit omaan kotiin :)
Torstaina olin 92:ssa ensin Juhan kanssa, mut sit paikalle sattu Karikin ja lähdin sen kanssa sieltä kokeileen Vaakunaan (K20), kun se vakuutti että pääsen sisään ja pääsinhän mä :) Vaakunassa tuli oltua sitten pilkkuun asti, kun siellä soitti joku Kingpin ja ihan hyvin soittiki :) Pilkun jälkeen Kari tuli mun luo, juotiin pari siideriä ja viiden aikaan se lähti sit kotiin avokin viereen :DD (Illan aikana ei siis kyl tapahtunu mitään!)
Perjantaina eli eilen menin Tiinan kanssa 92:n ja törmäsin siellä Hannaan, vaikka se oli aiemmin päivällä sanonu käyneensä siel vaan ja lähteny sit Jazzkadulle. No eipä ollu lähteny ;D Tunnin verran siel oltiin ja sit lähdettiin Hannan perässä Vaakunaan, sillon siel esiinty Remix!, porilainen bändi ja soittajat Hannan hyviä kavereita. No Hanna katos omille teilleen joten oltiin Tiinan kans kaksin siellä, mut ei haitannu :) Pistin Rikulle viestiä puol kolmen aikaan että missä se menee ja sovittiin sitte että meen sen luo yöks, kun saan Tiinan "taksiin". Tiina otti siis mun avaimet ja tuli tänne mun kämpille yöks... Mun ja Rikun viime yön jälkeen kyllä päätin että kiitos mulle riittää. Ei menny kovinkaan putkeen... Tai sit oon vaan liian vaativaa sorttia... no en tod. Mut ei esim. Jannen kans oo kyl koskaan ollu samanlaista säätämistä ku Rikun, vaikka kuinka olis pelkkää sitä eikä mitään tunteita pelissä. Ensinnäkin mua ärsyttää se sen suoritusmainen toiminta. ...mut siitä ei sen enempää.... Ja toiseks se, että se oli eilen aika törkee mua kohtaan. Eli siks päätin että tää loppuu nyt ennenku kunnolla alkaakaan! :)

Tällästäpä elämää nyt tullu vietettyä, lähinnä noiden PoriJazzien takia.. Eipä tuu taas hetkeen mentyä samaantahtiin. Ihan kyllä jo siitäkin syystä että rahat loppu :DD Nooh ens kuussa tulee taas tiliä mutta en mä siltikään, alkaa käymään jo tylsäks ja lisäks mua alkaa jo väsyttää kun menny koko viikon nyt nukkuun silleen neljän-kuuden aikaan - enimmäkseen tohon jälkimmäiseen aikaan tai ainaki hyvin lähellä sitä.

Tuli aika sekava postaus, mutta koittakaa saada selvää. En ny jaksanu alkaa ihan kaikkee selittää tarkalleen että miten noi Hannan ja Juhan siel 92:s tapasin yms.

 

Tintillä on tänään muuten nimpparit!! =)