En tiedä mitä sanoisin. On aika tyhjä olo ja tyhjä pää nyt. Töissä kyllä oli suht hyvä päivä, leivoin lounaan jälkeen kaks kakkua ja sillain... Enkä mielestäni tehny vieläkään mitään suuria virheitä. Mutta keskittymiskyky oli nyt selvästi hukassa, olin kassalla lounasaikaan ja jouduin melkein joka asiakkaan kohdalla miettiin uudestaan että mistä mä nyt painan että saan oikeen summan kassaan ja Melinalta jouduin varmisteleen koko ajan että tästä vai?, tästäkö? jne. Pari kertaa teinki virheitä jotka Melina sitte joutu korjaan ku en ite osannu - vaikka seki on näytetty sataan kertaan. Mellu varmaan aatteli että eikö toi nyt saatana muista mitään mitä sille on sanottu Nauru No siltä tuntu itestäkin ja kun suurin osa asiakkaista oli käyny ja tuli pieni tauko, niin sanoin Mellulle että olis varmaan parempi jos sä hoidat loput. Menin sitte itte tiskihuoneeseen hoiteleen tiskejä.

Hyvä puoli sentään silti on se, että vaikka en mitään muistakaan ja liihotan vaan ympäriinsä, niin en silti oo vielä toistaseks pudottanu mitään! Nauru Nyt täytyy koputtaa puuta ja äkkiä.

Mua ressaa, mua ressaa niin pirusti tuola töissä olo! Ku en osaa enkä muista mitään, niin tulee niin turhautunu olo. Tänään töitten jälkeen Anu piti sen keskustelutuokion ja Eeva tuli mukaan. Leena ja Eeva oli tehny musta samanlaisen rasti-arvostelun, ku mä ite... ja en tiedä oliko pelkkä Leena sanonu, vai Eeva kans - mutta Anulta sen silti kuulin - että oon kamalan arka ja ujo. Että pitäis olla tomerampi ja äänekkäämpi ja jotain.. Että kun varmaan muuten oon aika tomera ku oon tottunu eläinten kans touhuumaan ja niitten kans pitää olla jämerä tai nehän menee yli, oli eläin mikä tahansa. No sitten se vaan sano että no kai se on sitä että ku oon vielä niin uus.. Meinasin sanoo Anulle, että joo oon sen takia niin hiljanen ku mulla ei oo kaikki asiat päässä kunnossa... (Siis nää mitä ny oon täs vuodatellu jo hyvä aikaa..) Mutta ku se Eeva oli siinä niin en sitte alkanu puhelee mitään..

Latasin eilen koneelle David Guettan (ft. Akon) biisin Sexy bitch, kun oon kuunnellu sitä töissä ny pari viikkoo ja se on niin hyvä. No eilen kuuntelin sitä koko illan ja tänäänki taas töissä ja nyt koneelta ku tulin töistä Nauru Se on just sellanen karvakäsibiisi, jota Ilon Talossaki sillon karvakäsi-iltana soitettiin, mutta se on niin hyvä! :D (ja siis karvakäsi-ilta oli se viimesin Ilon Talossa käynti :D ja se nimitys tuli siitä kun sielä oli sillon niin paljon maahanmuuttajia)

Kirjotin äsken vielä aika pitkän tekstin tän perään mutta rakas koirani Hippa hosu jotain täs mun sängyllä ja paino hiirtä sillain et teksti lähti pois tallentamatta loppuja. Ja nyt en jaksa enää uudestaan alkaa sitä kirjottaa.