En kirjota tänäänkään mitään. Ei oo oikein mitään asiaa kun mitään ei oo tapahtunukaan...

Paitsi voisin täyttää tänkin postauksen mun vauvahaaveista. Mun vauvakuume on kovassa nousussa aina näin kevään kynnyksellä ja tietenkin kasvaa entisestään kevään edetessä. Päiväkodissa töissä olo ei kyllä yhtään helpota mun "olooni" ;)

Mulla olis kyllä toisaalta yks isäehdokas....

Plussat:
- hyvä työ ja palkka, eli pystyis "elättään" vauvan
- raitis: ei juo, polta eikä pelaa
- puhuu ja pussaa (miehien kun sanotaan tekevän ei kumpaakaan :D)

Miinukset:
- ikä 28 v, eli aika vanha mun ikäselle
- aika rum...siis vähemmän komee

Kai sitä täytyis uskaltautua vaan tapaan se, niin tietäis tulisko siitä mitään vai ei... Oon kyllä tuntenu tän tyypin jo monta vuotta, siis mesen ja puhelimen välityksellä, mut vielä en oo tavannu. Kai musta muuten koko juttu olis ihan ok, mutta mua arveluttaa toi ikä. Edelliskesän Janne-juttu on jääny kaiveleen mun mielessä aikalailla, joten mä mietin koko ajan sitä että en osaa luottaa tähän tyyppiin. Vaikka ihmiset on erilaisia, tiedän, mutta en vaan pääse siitä yli! Janne teki niin paskamaisen tempun ja mä en tajunnu sitä tarpeeks ajoissa! :<

Nooh, en jaksa nyt enempää tästä kirjottaa, jankkaisin vaan samaa.

Toiseen aiheeseen. Nimittäin sain taas kakkutilauksen  Mun serkun kummisetä täyttää kai 50 ja pyysi mua tekeen sille kakun. Ens kuun puolella vasta tämäkin juhlapäivä, mutta hää ilmotti mulle tilauksensa jo nyt, että on sitte sitäki aikaa suunnitella :) Ei vissiin mitään hirveetä väkimäärää oo tulossa, veikkaan että neljän munan kakku riittää. Toivomuksena ihan peruskaakku, ei liian makee. Että marsipaanit taitaa jäädä sillä kertaa laatikkoon ;)