Hiljasta on taas ollu, mut ei mitään oo kyllä tapahtunukaan - paitsi "kotisaralla". Oon nyt todellakin sitä mieltä että mä lähden menee täältä! EN kestä enää! Löysinki netistä pitkällisen etsinnän jälkeen yhden kivan paikan johon voisin mennä jos ne vaan ottaa mut sinne.. Sen nimi on Lehmuskolo.
Eilen oli ihan kumma päivä, itkin vaan "koko ajan" ja olin muutenki tosi herkillä. Mikään ei sujunu, ei sitte mikään.
Timo ja äiti oli aamulla nähny lehdes MiniMessujen ilmotuksen ja Timo yrittikin mua sinne saada. Mä olin nähny saman ilmotuksen jo viime viikolla ja päätin saman tien että en sinne mee vaikka kuka pakottas. Aivan turhaa mennä kuuntelee ja kattelee sinne jotai koulutusvaihtoehtoja ku en todellakaan oo kouluun menos!
Nukkiksen lattioita yritin tehdä mutta oli sen verran paksua värkkiä että ei taida ilman sahaa katketa. Yhden lattian kuitenki sain saksilla sahaten. Timo sen toi ja se on siis tosi paksua pahvia, lennokkivaneria ku ei just ollu.
Timo meni vasta neljään töihin, joten taas tuli sanaharkkaa joka asiasta. En oo siitä tänne tainnu paljoo vuodattaa, mutta joka päivä me riidellään eikä tulla toimeen. En jaksais kuunnella sitä sekunttiakaan! Sitte ku Timo vihdoin lähti töihin, äiti tuli vasta kattoon missä olin ja mitä tein ku ei ollu puoleen tuntiin kuulunu mitään. Jotain se yritti mua lohduttaa ku itkin, mutta eipä paljoo auttanu. Olis tehny mieli kertoo sille että mä en jaksa enää tätä soppaa ja nostan kytkintä, mutta en sitte.. Päätinki että saa sitte ite huomata ku en ookaan enää kotona. Jep.

No tänään ei oo ollu kyllä yhtään parempi päivä. Itkeny en oo pahemmin mutta heti aamusta alko Timon kans sota. Jostain niinkin turhasta asiasta ku aamupala, mutta itepähän alotti taas kerran! Mä herään sillonku herään jos ei oo mitään menoa, en sen mukaan ku Timo sanoo. Mä myös syön aamupalani siihen aikaan ku haluan, en aamulla seittemältä niinku Timo. Joo, heräsin siis vähän ennen puolta kahtatoista. Meinasin mennä saman tien takas nukkuun, mutta en sitte mennykään. Loikoilin sohvalla suurimman osan ajasta ja siitäkös Timo taas sai valittamisen aihetta. No mitähän vittua mun olis sit pitäny tehdä, ku ei ollu tekemistä?!! Hääräillä vaan ympäri taloo muka tärkeen näkösenä ja muka tekevinäni jotain?! Kais'sitte. Onneks se lähti taas töihin neljäks ja tulee vasta 11 mais.

Meinasin lähtee tänään Ilon Taloon, siis baariin, kattoon Aste -räppäriä. Se on ihan hyvä, mutta Cheek on ny ainaki toistaseks viä parempi ku Aste on niin tuore tulokas vasta. Mutta niin, tässä mä nyt vieläki vaan löffään sohvalla eikä oo aikomustakaan lähtee mihinkään. No, ei mulla enää oo samanlaista fiilistäkään ku päivällä. Eikä kaveriakaan. Äiti olis kyllä luvannu rahottaa, että se ei olis ollu ongelma..

Noh, huomenna on kampaaja klo 12.30 ja päätin leikkauttaa sen ekan mallin, jonka esittelin taannoin :) Kampaajan jälkeen otan kuvan ja pistän tännekin jotta näätte millanen tuli Kieli ulkona Nyt meen kattoon C.S.I:tä ja sit BB! <3