Juu, nii olin baarissa Tampereella. Janne ja Hämäläinen (Jannen kaveri) tuli hakee mua kämpiltä (koulun asuntolasta) taksilla joskus vähä ennen kahtatoista ja mentiin sitte keskustaan. Päätettiin sitte poiketa baarissa, sen nimi oli Pikajuna, tai oikeestaan kai Ale Pub. Sinne oli kyllä k-20, mut ei poke sanonu mitää, ku se keskitty vaa mun laukkuu, joka oli Jannella.. Oltiin sitte siä ja ryypiskeltiin ;DD
Joskun kolmen mais lähettiin sieltä ja mentii taksilla Hervantaa, mun kaverin luo yöks. Siis se kaveri ei kyllä ollu siel silloin, mä olin sen viikon sen "taloudenhoitajana" ku se oli itte matkalla...
 Kello oli jotain vähä jälkeen puol neljä ku oltiin perillä. Hämäläinen sammu heti biggrin.gif Mut mä ja Janne valvottiin koko yö... ;> Olisin kyllä jossain vaihees, joskus puol viis ehkä, halunnu ruveta nukkuu mut Janne ei antanu :s biggrin.gif
Puol kuus Jannee ja Hessuu tuli niitten joku kaveri hakee töihin, joten jäin sitte yksin viel nukkuu sinne. Heräsin joskus puol 8, puin päälleni ja lähdin bussipysäkille ja kouluun. Tai no kouluun ja kouluun, kämpille mä menin enkä tunnille : DDD mutta juu.. Oli aikas mukava yö meillä<3 ;> Olisin sen halunnu jatkuvan pitempään<3 ;> : /

Siis tää on nyt tälläi aika teinisti kerrottu mutta ei voi mitään Cool