Tää on taas niitä päiviä, että kun aamulla menee joku pieleen, on koko päivä pilalla. Äiti, kummitus, serkku, ja se verho-ompelija Tuula tuli kahden aikaan kaupungilta ja syötiin sit. Sen jälkeen alettiin esitellä verhoja ja siitäkös mun mieli synkkeni taas entisestään! Etenkin sen yhden tietyn verhon kohdalla... Juu, mun. Äiti olis halunnu keittiön tapettiin koivunrunkoja, mutta ku ei niitä saanu, niin valitti niitä sitte mun verhoihin! Ja voi vittu ne oli rumat!! Yks musta koivunkarahka valkosella pohjalla. Ne ei oo kans mitään miettiny ku on sen verhon valinnu! Ja taisin sanoo ennenku ne lähti että et sitte valitte mun huoneeseen minkäänlaista rättiä ettei sitte tuu sanomista! Hyvin usko.. Että pitikin mennä sanoon että pelkät sivuverhotkin käy, mutta mielellään kappa. Jos olisin pitäytyny siinä mitä ensin päätin, että pelkkä kappa, ei sivuverhoja, niin tollasta ei olis tullu! Se kangas ei ois meinaan sopinu kapaks.

Mä en ainakaan pistä niitä rättejä mun ikkunaan! Ihan sama minkälaiset niistä tulee ja makso mitä makso! En saatana kattele niitä sekunttiakaan! Jos se iskee ne mun ikkunaan ku oon jossain ja nään ne ku tuun takas, niin revin ne kyllä saman tien alas!

Muut verhot yllätys yllätys oli osannu valita sentään, tosin keittiön verho olis mun mielestä kuulunu kyllä makkariin. Mutta ihan sama mulle. En oo ny pariin tuntiin puhunu kelleen mitään, näyttäny vaan synkkää ja perin vittuuntunutta naamaa. Onneks noi ihmiset lähtiki jo äsken.

Juu tällästä, nyt ei kyllä ainakaan huvita ruveta tapiseeraamaan laatikostosta nukkekotia. Jos huomena olis parempi päivä =) Toivoo sopii.