Flunssa on vieny tästä tytöstä mehut viime päivinä. Ei mitään kuumetta ole, vähän lämpöö vaan ja pää, kurkku ja korvat kipeet ja nenä vuotaa kuin seula. Ja aivastan viiden minuutin välein.

Mulla oli ollu jo reilun viikon verran töissä koko ajan sellanen olo ku olis kuumetta, vaikka ei ollu. Perjantaina sitten oli kunnolla kurkku kipee ja ihan reilusti lämpöö, 37.3. Mutta en puhunu mitään, koska oli viimenen päivä. Vaikka tiedän, et olis kyllä pitäny kun tollasessa paikassa ei sais olla kipeenä töissä... Nooh iltaa kohti paheni ja lauantaina vielä enemmän, sunnuntai eli eilinen oli pahin päivä. Nyt alkaa taas jo helpottaa, kai ne buranat ja posiviilit (nykyään kyllä posinova) alkaa tehota  (ei kyllä nokan vuotoon)

Sen verran eilen lähdin pirtistä pihalle kun käytiin Rinta-Joupilla (autoliike) kakkukahvilla ja sielä esiinty myös Anna Puu. Oli kyllä ihan hyvä esitys, tykkäsin :) Kuulosti paljon paremmalta livenä kuin radiosta, mutta eikös se niin ole kaikkien kohdalla ;) Anna on muuten kamalan lyhyt oikeesti! :D Se käveli lavalle mennessään mua ja Timoo vastaan kun oltiin vielä viemässä roskia ja mä järkytyin kuinka lyhyt se oikeesti on!

Tänä aamuna oli herätys 8.30 ja 9.30 piti olla uudella kämpällä. "Isäntäperhe" anto avaimet tietysti ja näytti vielä paikat ja jotain siinä höpistiin, ja sit mentiin Timon kans kaupunkiin ja kävin sen vuokravakuustilin avaamassa. Sitte mä odottelin että äiti tulee koulusta kotiin että päästäis kämpälle siivoomaan, mutta lähtö veny ja vanu kun äiti päättikin laittaa vielä ruuan ensin. Oltiin sitte varttia vaille 6 kämpällä ja hetken siinä ihmeteltiin ja pähkäiltiin ja juteltiin, ei se aamulla näyttäny ollenkaan niin likaselta mitä se oikeesti sit olikin. No eihän sitä kyllä sillain ehdi katteleen niin tarkasti kun siinä on muita ihmisiä höpöttämässä.. Äiti siivos katot ja seinät ja imuroi, mä pyyhin kaikki kaapit sisältä ja ulkoo ja laitoin astiat keittiön kaappeihin. Huomenna kalusteiden kantamisen jälkeen vielä luutataan lattiat :)

Mutta huomenna on muutakin puuhaa, nimittäin se Kohti työelämää -koulutuksen haastattelu!  Aamupäivällä ennen sitä käydään kaupoilla hakemassa mulle puuttuvia tavaroita kuten vessaharja, sihveli, talouspaperiteline ja omat puhdistusaineet ettei tarvi "kotoota" raahata aina. Ennenkun Timo lähtee taas töihin klo 16, raahataan peräkärryllä mun kämpälle kirjahylly, ruokapöytä, lipasto ja nojatuoli ja kaikki pahvilaatikot. Sänkyä ei vielä viedä, kun mä lähden sinne serkuille (kummituksille) keskiviikkona ja tuun perjantaina, niin ei nähdä järkee viedä sitä vielä. Jos pe-la yöks pääsisin omaan kämppään ekaa kertaa!