Taikapeili - Enkelin siivet
Heititkö sinäkin kolikon
toivomuslähteeseen odottamaan
toivoitko hiljaa sisälläsi
että löytäisit sen oikean
ei sitä tarvitse selittää
minkä tuntee sydämessään

Joka kerta kun me rakastellaan
taivaassa enkeli siivet selkäänsä saa
joka kerta kun me suudellaan
uusi tähti syttyy taivaankannella

Tunsitko sydämenlyönnit
kun katseemme kohtasivat
kaikki ympäriltäni haihtui pois
yksi katse täytti koko maailman
ei sitä tarvitse selittää
minkä tuntee sydämessään

Anne Mattila - Tuletko vielä mua vastaan
Hämärässä piirtees eteen heijastuu
Kuu kuultaa kasvos säteillään
Sä ootat jälleen luona sillan, mua töistä palaavan
Muistot nää saa silmät kostumaan

Tuletko vielä mua vastaan?
Olen jo valmis palaamaan
Sillalle muiston sen, onneemme nuoruuden
Olen jo valmis palaamaan

Vuolaasti on käynyt virta vuosien
Hetket jo menneet menojaan
Jos vähän virheitä me teimme
Kukin maksoi tahoillaan
Tänäänkin nää muistot pitää saan

Anne Mattila - Vie
Muut viittaa tien, ei sinnepäin nähdä saata
kiertää ne saavat vain arjen maata
Tosi kuuma rakkaus haaveeksi vain niille jää

En piittaa, oot se kaikista tärkein mulle
Oikeaa seuraa mä oisin sulle
Tilaisuuteen tartu, et jälkeenpäin mua muuten nää

Mä kartan teen sun sydämees piirroin herkin,
silmäni sulle vain antaa merkin
Ohimennen katseeni sinussa vain viivähtää.

Vie, pois kauas jonnekin vie
Vie sinne missä on suorin tie
tie ääriin haaveiden maan...

Juha Metsäperä - Maailmalle
Maailmalle, taivaanportin alle
Kukkulalle, haavelinnan teen.
Maalaan seinät unelmin ja
öinä tähdet kynttilöinä
huoneeni mun valaisee.

Juha Metsäperä - Kaiken jälkeen hiljaisuus
Takana meillä paljon matkaa
vaikka lähtöpisteestä eksyttiin.
Onko tarpeeksi syytä jatkaa,
onko meidän maljamme täynnä niin?

Katselen yössä tuota selkää
tunnen miten se luotain loittonee.
Päivää huomista mieli pelkää,
eikä tunne pois millään enää mee.

Kaiken jälkeen hiljaisuus,
varkain kuihtui jatkuvuus.
Tilanne on muuttunut aistin sen.
Kaiken jälkeen hiljaisuus,
mieleen hiipii tunne uus:
Minulle oot kuin vieras ihminen.
Onko sivut täynnä jo,
onko tämä juttu tässä?
Sitä mietin hämärässä ja
sinua ikävöin.

Backstreet Boys - Show me the meaning of being lonely
So many words for the broken heart
Its hard to see in a crimson love
So hard to breathe
Walk with me, and maybe
Nights of light so soon become
Wild and free I could feel the sun
Your every wish will be done
They tell me...

Show me the meaning of being lonely
Is this the feeling I need to walk with
Tell me why I cant be there where you are
Theres something missing in my heart

Life goes on as it never ends
Eyes of stone observe the trends
They never say forever gaze
Guilty roads to an endless love
Theres no control
Are you with me now
Your every wish will be done
They tell me