Oon tässä muutaman päivän jutellu yhdelle ulkomaalaistaustaiselle jätkälle, ja täytyy kyllä sanoa, että he on niin ihania kun ei osaa kunnolla suomea :)) Tai no tämä osaa hyvin verrattuna siihen työkaveriini Nuokkarilla viime syksynä... :) Taisin kai hänestä joskus silloin puhuakin...

Meillä tuli puhe meidän koirista, ja mun on nyt pakko kirjottaa tänne itelleni ylös pätkä meidän mesekeskustelusta...

Näytin Hipan kuvaa...
A: mikä sen nimi on?
Mä: Hippa
A: ja toine
Mä: Lady
A: aaa
A: onk ne molempi naiskoiria

aaww, aivan ihana toi "naiskoiria"  <3 <3

No sitten hän kysy että onko ne kauan ollut meillä ja sanoin että pennusta asti, eli 5 ja 4 vuotta.

A: onks sit porukat sun vanhemmilla vai? :D
Mä: ai mitkä porukat?
A: niitten
A: eli äitikoira
Mä: ei, kun Hippa on Ladyn äiti. Ja Hipan äitiä meillä ei ole
A: ai. mä luulin et ne oli siskoja :P

vähän söpöö, koirien porukat!  <3

A: onk ne käyneet ulkona lähipäivinä ku olit sairas
Mä: juu, äitini vei
A: okei
A: ja ootsä itte niin uloskäyvä ihmine vai istutsä tavallisesti himas :)
Mä: kyllä mä ulkona käyn :)

ihana toi uloskäyvä ;>

Tosiaan niin, oon sitten ollut maanantaista asti kipeenä. Tai sunnuntai-iltana jo alko kurkkukipu. Maanantaina illalla oli lämpöö 36.8, kurkku ja pää kipee. Tiistaina sitten kuumeiltiin ihan kunnolla, 37.6 oli suurimman osan päivästä. Ja edellisten kipujen lisäks myös korvat tuli kipeeks. Oli niin tuskanen olo, että pyysin äiteen hakemaan mut sinne, siellä kun on ilmalämpöpumppu niin varmaan vähän viileempi olla siellä kun täällä omassa kämpässä... Eilen illalla kuume nousi sitten kymmenyksellä yhtäkkiä ja päätin jäädä Perikselle yöks, en siinä kunnossa olis jaksanu lähtee mihinkään.
Nukkuun mennessä (22.30) oli kuumetta 38.6 ja puolisen tuntia tosta mittasin viel uudelleen että voiko pitää paikkaansa, niin oli 38.7. Sen takia mittasin uudelleen, kun noi Periksen mittarit on vähän vanhoja niin en tiedä voiko niihin luottaa.. Ja kun ei tuntunut yhtään sen kipeemmältä olo kuin päivällä, jolloin omalla mittarillani mittasin ton 37.6...
Viime yönä heräsin 01.40 siihen, kun jostain syystä pukkas kauheen hien päälle, oikeen tuskanhiki tuli yhtäkkiä :O Puolisen tuntia varmaankin kieriskelin siinä, ennenkuin taas sain unia jatkettua kun viileni olotila hiukan... Loppuyön sain nukuttua katkotta :) Aamulla herätessäni klo 11 ei tuntunut kuumetta eikä päätä särkenyt, ainoostaan korvat ja kurkku oli kipeet. Ja joo varmistaessani kuumeettomuuteni mittari näytti onneksi vain 36.7.
Ja sama olotila jatkuu onneks edelleen : )) Sais pysyykin poissa se kuume ja päänsärky! :)