Mun rakkaani täyttää tänään viis vuotta! Se mun pieni rakas karvaturrini, joka vasta "vähän" aikaa sitten tuli meille. Niin nopeesti on aika menny! Viis vuotta, jestas! :o On se vaan iso neiti jo!

Arvasin. Mä niin tiesin! Äiti ei haluu lähtee matkalle. Sitä ei kuulemma kiinnosta laivat yhtään ja Viking on vielä kaikista kamalin vaihtoehto. Ei napannu "Ploglammikaan". Kysyin että no käviskö Suvi Teräsniska tilalle? Se kun olis laivalla edellisviikolla, että kyllä sen varmaan vois vaihtaa siihen. Ei kelvannu sekään. -.- *Huoh* Ei sitte saatana! Minä kerranki yritän järjestää meille yhteistä aikaa niin  ei sille käy! En millään haluais peruuttaa sitä matkaa, mä haluun kattoon Charlesia! Eli kuka lähtis mun mukaan  

Kysyin kummitukseltakin lähtiskö se mun kans, mutta ei se kuulemma voi kun ne on edellisiltana Tampere-talossa Jannen konsertissa, että "en mä varmaan jaksa lähtee". Niimpä niin. Vielä olis periaatteessa vaihtoehtona iskä tai Merja, mutta kumpikaan tuskin lähtee ilman toista. Ja uutta hyttiä en kyllä jaksais alkaa varaileen, vaikka sekin kyllä olis ilmanen mutta siltikin. En jaksa.

 

Joulu meni jo, mutta mulla oli siitä huolimatta eilen joulukorttitehdas käynnissä ;) Sain tehtyä viis korttia valmiiks, mutta kuvia on leikeltynä varmaan 15 korttiin. Katotaan koska teen loput - eipä tässä kiire ole!

Käytiin tänään serkuilla kylässä. Ja kummituksilla. Mun kummit kun on meidän serkkujen vanhemmat.... äiteen sisko ja sen mies. Oli ihan kivaa siellä. Istuin suurimman osan ajasta olkkarin hierontatuolissa  Ahh, mun selkäni on taas terve :D Ei kolota mistään, eikä ainakaan alaselästä :D
Mut mulla on ihan saakelin kylmä jo toista päivää! Pakkanen senku kiristyy ja sisällä kylmenee. Äiti lämmittää takkaa aina aamulla ni ei se nyt tietenkää enää illalla auta. Eilenki kinuin äitiltä koko illan että pistä se (takka) nyt palaan mutta eipä vaan pistäny. -.- Tänään on kylmä lähinnä siks ku autolla ajettiin..... Saunaan piti mennä, Henkka jäi kotiin aamulla niin sen piti laittaa sauna päälle sillain et olis valmis aika pian ku tullaan kotiin ja kyllä se laittokin mutta ei jostain syystä ollu sit mennykään päälle  Nyt sit vaa vilttiä päälle että tää tärinä loppuis ennen nukkuun menoo ja sais nukahdettuukin ihmisten aikaan.